Багато символів спливають на поверхню при згадці назви Coca-Cola. Контур пляшки. Червоний колір. Освіжаючий, шиплячий звук. Але найвеселішим з них, мабуть, є дух Різдва, а разом з ним Санта-Клаус та його легендарні вантажівки.
З початком святкового сезону Coca-Cola, бренд, що є синонімом культової святкової реклами, представив свіжу святкову айдентику кампанії. Розроблена відомим світовим брендинговим агентством Jones Knowles Ritchie (JKR), нова кампанія є гармонійним поєднанням класичних елементів Coca-Cola та важливих символів Різдва.
В основі — набір чарівних святкових орнаментів, кожен з яких прикрашений візерунками зі смужок, цяток та силуети негативного простору, натхненні контурною пляшкою Coca-Cola. Логотип бренду займає чільне місце, символізуючи тепло і єдність, основні почуття святкового сезону.
Класичний образ Санта-Клауса Coca-Cola також отримав сучасне перевтілення, виконане у витонченому монохромному стилі. У співпраці зі студією Brody Associates було створено типографіку на замовлення, що додає сезонним привітанням теплоти та шарму. Цей елегантний стиль, за задумом, знайде відгук серед аудиторії по всьому світу, наповнюючи послання кампанії атмосферою свята та радості.
Ключовим аспектом цього різдвяного перевтілення є динамічне використання принципів руху, які оживляють враження, що втілюють дух сезону та повертають концепцію Справжньої (святкової) магії в життя.
Освіжаючі оновлення впроваджуються на різних платформах, від каналів комунікації до диджитал інтерфейсів та упаковки продукції, гарантуючи, що де б не з’явився бренд Coca-Cola у цей святковий період, він буде миттєво впізнаваним та просякнутий святковим духом.
З цими приємними доповненнями Coca-Cola продовжує свою традицію створення незабутніх святкових вражень, налагоджуючи зв’язок зі споживачами в усьому світі та поширюючи радість сезону через унікальну призму бренду.