Ролик ЮНІСЕФ показав, як зміна клімату вплинула на дитинство
22 Лис 2023, 14:00

Ролик ЮНІСЕФ показав, як зміна клімату вплинула на дитинство

Згідно з Індексом кліматичних ризиків для дітей ЮНІСЕФ, дитина, народжена сьогодні, переживе в середньому в сім разів більше хвиль спеки, вдвічі більше лісових пожеж і майже втричі більше посух, неврожаїв і річкових повеней, ніж її бабуся та дідусь.

Щоб привернути увагу до цієї проблеми і показати, що вони завжди будуть готові підтримати дітей, які цього потребують, ЮНІСЕФ Австралія та медіа-агенція Howatson+Company випустили ролик, який показує, як змінилося дитинство з роками.

«Як організація, що на 100% фінансується донорами, ЮНІСЕФ Австралія закликає до підтримки, щоб ми могли продовжувати завжди бути поруч до, під час і після кліматичних надзвичайних ситуацій та захищати майбутнє дітей через нашу кліматичну адвокаційну роботу, орієнтовану на дітей», — каже Скотт Зуліані, директор ЮНІСЕФ Австралія.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Скотт Зуліані та Гаррієт Ронн, креативні директори Howatson+Company: «Для нас було привілеєм співпрацювати з ЮНІСЕФ, щоб допомогти захистити щось таке важливе, як дитинство. Ми сподіваємося, що ця кампанія змінить уявлення австралійців про зміну клімату та поінформує їх про те, який вплив вона має на дітей у всьому світі вже зараз».

Кампанія стартує напередодні Конференції ООН з питань зміни клімату, яка розпочнеться 30 листопада в Дубаї, де ЮНІСЕФ Австралія виступить з доповіддю.

Кампанія охоплює бренд-комунікації та комунікації для залучення пожертв у зовнішній рекламі, BVOD, диджитал та соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину