Social listening, AI, фаст-фуд контент та інше: 10 трендів у SMM 2024 року
20 Лис 2023, 14:34

Social listening, AI, фаст-фуд контент та інше: 10 трендів у SMM 2024 року

Автор матеріалу

Digital-агенція LOBODS дослідила світові тенденції маркетингу в соціальних мережах та поділилася 10 напрямками, на які варто звернути увагу в 2024 році. 

1. One-bite content

Акцент на швидкий фаст-фуд контент, який не вимагає ні багато часу на створення, ні багато часу на вживання. Користувачі Facebook з ПК витрачають 2,5 секунди на одиницю контенту, з мобільного — 1,7 с. Задача брендів — спровокувати зацікавленість аудиторії з найперших секунд. Використовуйте текстові catch eye елементи, динамічний монтаж, субтитри для легкості сприйняття. Відео залишається найпопулярнішим форматом контенту. Forbes стверджує, що короткі відео у 2.5 рази привабливіші та здатні привернути увагу 66% споживачів. Додатковий вектор тренду на one-bite content — це raw content («сирий» контент без обробки). Матеріал, зроблений і опублікований тут і зараз. До такого контенту вищий рівень довіри та залученості. Нам подобається контент на один «кусь», а вам?

2. UGC

User generated content (UGC) — брендовий контент, який створюється користувачами. Результати досліджень стверджують: у 2.5 рази більше довіряють контенту, створеному користувачами, ніж контенту, створеному брендом. 84% споживачів з більшою ймовірністю довірятимуть маркетинговій кампанії бренду, якщо вона містить контент, створений користувачами. Споживачі вважають UGC у 9.8 разів більш впливовим, коли приймають рішення про покупку. Заохочуйте клієнтів створювати контент про вашу продукцію завдяки гарному пакуванню, персоніфікованим листівкам, додатковим бонусам, інфлюенс-маркетингу тощо. Вже пішли шукати найактивніших підписників?

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

3. FOMO

FOMO — fear of missing out. Синдром упущеної можливості в соціальних мережах проявляється як страх упустити важливий контент. Саме тому кожен рік зростає об’єм переглядів історій в Instagram. У 2024 році бренди повинні розробляти окремі SMM-стратегії для плейсменту історій, а також прямих ефірів. Щоб користувачі з додатковою цінністю ставилися до «пропадаючого» контенту на ваших сторінках. А пам’ятаєте часи, коли ви не вірили, що хтось буде користуватися форматом Stories?

4. P2P

P2P — people to people, від людей до людей. Концепт «людяності» пронизує всі сфери нашого життя: комунікація, сервіс і, звісно, безпосередньо відображається в маркетингу в соціальних мережах. У 2024 році максимально додавайте людей у свій контент: працівники, відгуки клієнтів, інтерв’ю з партнерами, відео використання продукції/послуги, залаштунки бренду, контент від власника/керівника. 38% клієнтів стверджують, що будуть більш лояльними при відкритості CEO, а 32% говорять, що це надихне їх на покупку. Відчуваючи зв’язок з брендом, 57% бажають підвищити свої витрати на товари цього бренду, а 76% оберуть цей бренд поміж конкурентів (Sprout). B2B, B2C? P2P!!

5. AI — гібридний контент

Штучний інтелект — революція найближчих років, яка здатна оптимізувати і роботу з соціальними мережами. Проведення досліджень, написання стратегій, створення копірайтів та генерація зображень: у 2024 році SMM-спеціалісти будуть використовувати штучний інтелект ще активніше. Дослідження Botco.ai показує, що 73% керівників маркетингу вже використовують штучний інтелект для створення тексту, зображень, відео чи іншого вмісту. Мікс контенту від людини і штучного інтелекту називається «гібридний контент», з ним і будемо працювати у 2024. 

  • Chat GPT, chat.openai.com — тексти, інсайти, стратегічні рекомендації;
  • Deepl — переклад;
  • Midjourney — створення зображень;
  • Clipdrop — видалення зайвого;
  • Flair, app.flair.ai — додавання нового фону для вашого товару.

6. Social listening

Social listening — соціальне слухання, аналіз актуальних суспільних тем та обговорень, створення бренд-контенту на основі трендів та ключових тем. Аналізуйте Google trends, користувацький контент та новини при генеруванні власного бренд-контенту. Пам’ятайте про сенситивність — емоційний стан аудиторії: адаптуйте контент під нього. Основою підходу social listening є ситуативність: свята, виходи нових серіалів/пісень, меми, а також, на жаль, трагічні або гостросоціальні події, які потребують змінення контенту на новинний, соціальний, благодійний.

7. Everything App

Підхід передбачає закриття більшості потреб аудиторії в рамках однієї сторінки в соціальних мережах: комунікація, продажі, сервісні запитання, розваги, новини, корисності. Оптимізуйте свою SMM-стратегію 2024 під цей підхід: розгалужений цікавий рубрикатор, оформлення замовлень або консультування безпосередньо через соціальну мережу, відчуття ком’юніті.

8. Мультиплатформність 

Через велику конкуренцію в будь-яких сферах є необхідність створення додаткових дотиків з аудиторією, тут на допомогу прийде мультиплатформність і ведення бренд-акаунтів в різних соціальних мережах. Основними соціальними мережами для закриття різних цілей та комунікацією з широкою аудиторією є Instagram, Facebook, TikTok та LinkedIn (трендова соціальна мережа 2024 року). Оновленим попитом в 2024 році будуть користуватися Pinterest та Bereal. Масштабуємо digital-стратегії під мультиплатформність, розробляємо портрет аудиторії для кожної соціальної мережі і розгалужуємо свою контент-стратегію. Упс, в 2024 році SMM-никам буде нелегко.

9. Персоніфікована реклама

Збільшення рекламних бюджетів — неминуча тенденція найближчих років. Задача результативного маркетолога — оптимізувати ці бюджети. У 2024 році активно працюємо з персоніфікованим підходом: робота з базами, розгалуження рекламних креативів на вузькі аудиторії, унікальні пропозиції. Дослідження Digital Connections стверджує, що 36% респондентів зробить покупку у компаніях, які надсилають персоналізовані рекламні повідомлення. Саме час йти мучити таргетолога!

10. Audio SMM

Аудіоконтент — не новинка для сучасних маркетологів, але у найближчі роки він проникне в класичні для нас соціальні мережі. В Х (Twitter) з’явився інструмент Spaces — аудіо кімнати для обговорення актуальних тем. Facebook анонсував Soundbites — формат аудіодописів. Тож, саме час продумувати варіанти аудіо бренд-контенту: експертний голосовий контент, інтерв’ю з членами команди, аудіо UGC-контент. Є над чим замислитися, еге ж?

То ж на що звертаємо увагу у 2024 році при SMM-просуванні? 

  • Досліджуємо настрої інфополя й адаптуємося під них
  • Спрощуємо контент
  • Відео — наше все
  • Використовуємо AI
  • Адаптуємо покупку під соціальні мережі 
  • Працюємо з креаторами, створюємо UGC

А це, якщо раптом захочете заглибитися в тренди соціальних мереж майбутніх років: 

https://explodingtopics.com/blog/social-media-trends 

https://www.sendible.com/insights/latest-social-media-trends-report?hs_amp=true

https://statusbrew.com/insights/social-media-trends/ 

https://blog.placeit.net/12-social-media-strategies-to-drive-this-2022

https://explodingtopics.com/blog/social-media-trends 

20 Лис 2023, 14:34
Розкажіть друзям про новину