Сім’я з поганим інтернет-зв’язком стала равликами у рекламі провайдера
17 Жов 2023, 11:59

Сім’я з поганим інтернет-зв’язком стала равликами у рекламі провайдера

У своїй другій інтегрованій кампанії цього року CityFibre, незалежний британський мережевий провайдер, показав, як споживачі відчувають ненадійне та повільне з’єднання з мережею.

Креативна концепція від маркетингової агенції New Commercial Arts (NCA) зобразила сім’ю, одягнену у гігантські мушлі равликів, яка намагається виконувати свої щоденні домашні завдання. Мушлі є метафорою обтяжливого характеру поганого зв’язку та втілюють в життя його вплив на людей.

«Бренд-претендент, такий як CityFibre, потребує роботи, яка б перевершувала його вагу. Робота, яка виділяється з категорії», — прокоментував підхід Ян Хартфілд, засновник і виконавчий креативний директор NCA.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Звідси сім’я з мушлями равликів на спинах, які живуть своїм болісно повільним повсякденним життям через болісно поганий широкосмуговий зв’язок. До тих пір, поки не з’являється CityFibre і не позбавляє їх від цих обтяжливих мушель».

Реклама буде доповнена платними диджитал, соціальними, зовнішніми рекламними кампаніями, прямими поштовими та електронними розсилками.

Розкажіть друзям про новину