Натхненна «брехливими корпораціями», які обіцяють багато, але мало що роблять, платформа Better Climate Store нещодавно випустила мило Greenwash за 39 доларів, яке ставить собі за мету бути єдиним милом на ринку, яке «насправді допомагає планеті».
Завдяки глибоко зволожуючій формулі, виготовленій із олій, евкаліпта та м’ятної есенції, Greenwash пародіює заяви більшості «зелених» брендів, обіцяючи, що воно не лише освіжає тіло, але й очищує душу.
Створений у партнерстві з креативним агентством Spacecraft Earth, короткий рекламний ролик, що представляє мило, є пародією на типову рекламу засобів для догляду за тілом зі звичним м’яким, жіночним голосом і ніжною музикою, що пропонує споживачам нереальні результати.
«Коли моя шкіра прагне сяйва, а душа потребує очищення, на допомогу приходить Greenwash. Єдине мило, яке змиває кліматичну провину», — звучить реклама.
«З м’якою зволожуючою формулою, яка дає мені хибне відчуття захищеності, якого не може дати жодна інша корпорація». — додається в рекламі.
На відміну від інших продуктів, які позиціонуються як кращі для Землі, але не роблять нічого, щоб допомогти їй, покупки Greenwash насправді принесуть користь планеті. Кошти з продажу товарів на платформі Better Climate йдуть до фонду Better Climate Fund, який фінансує проекти з пом’якшення наслідків зміни клімату.