«Вже час повертатися»: креативники звернулись до українців за кордоном
01 Сер 2023, 11:59

«Вже час повертатися»: креативники звернулись до українців за кордоном

Креативна студія TWID придумала як після перемоги повернути додому українців, котрі виїхали за кордон через повномасштабне вторгнення. 

Згідно з даними українського МЗС та громадської організації ОПОРА, станом на червень 2023 року за кордоном перебуває 8 мільйонів 177 тисяч українців. Водночас Інститут демографії оцінює кількість виїхавших українців приблизно у 5 мільйонів. У разі їх неповернення Україну спіткають демографічна та економічна кризи.

Олександр Алимов, Алекс Твіста та Максим Ілюхін зі студії TWID розробили кампанію “Вже час повертатись” у рамках шоу #ШТОРМНАДО, яка має на меті мотивувати українців повертатись додому.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Першочергово запит полягав у тому, щоб розробити кампанію про повернення на момент перемоги України у війні або той етап, коли ми матимемо 90% захищеного неба. Але TWID впевнені, що діалог треба починати раніше. 

У брифі була умова про те, що ми агітуємо людей повертатись додому вже після перемоги. Але в процесі ми дійшли до того, що це не дуже ефективна методика. Починати комунікувати потрібно раніше, щоб формувати у людей відчуття того, що їх тут чекають
Алекс Твіста
засновник TWID

Кампанія орієнтована на кілька аудиторій: людей з дітьми, молодь/креативників та всіх інших. TWID вважають, що її потрібно спрямовувати не лише на тих, хто виїхав за кордон, а й на тих, хто залишився в Україні. Тому комунікацію розділили на два етапи: перший – “Ми готуємось до твого повернення”; та другий – “Вже час повертатись”. 

Під час першого етапу пропонують висвітлювати позитивні процеси, які відбуваються у суспільстві – державні програми з відбудови, соціальні гарантії українцям, реформи у системі освіти та інше. Для цього планують використати різні інструменти комунікації – онлайн та зовнішню рекламу, а також залучатимуть співгромадян через соцмережі: “Важливо, щоб людей запрошувала не держава, а їх близькі”. Головна мета – подолати непотрібний хейт та об’єднати суспільство. Адже майбутнє України можна будувати тільки у єдності. 

На другому етапі, після перемоги, пропонують відкрито запрошувати людей слоганом “Вже час повертатись” та показувати усі переваги життя в Україні. 

У майбутньому студія готова розробити цей кампейн на національному рівні, якщо отримає такий запит.

Розкажіть друзям про новину