«Вже час повертатися»: креативники звернулись до українців за кордоном
01 Сер 2023, 11:59

«Вже час повертатися»: креативники звернулись до українців за кордоном

Креативна студія TWID придумала як після перемоги повернути додому українців, котрі виїхали за кордон через повномасштабне вторгнення. 

Згідно з даними українського МЗС та громадської організації ОПОРА, станом на червень 2023 року за кордоном перебуває 8 мільйонів 177 тисяч українців. Водночас Інститут демографії оцінює кількість виїхавших українців приблизно у 5 мільйонів. У разі їх неповернення Україну спіткають демографічна та економічна кризи.

Олександр Алимов, Алекс Твіста та Максим Ілюхін зі студії TWID розробили кампанію “Вже час повертатись” у рамках шоу #ШТОРМНАДО, яка має на меті мотивувати українців повертатись додому.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Першочергово запит полягав у тому, щоб розробити кампанію про повернення на момент перемоги України у війні або той етап, коли ми матимемо 90% захищеного неба. Але TWID впевнені, що діалог треба починати раніше. 

У брифі була умова про те, що ми агітуємо людей повертатись додому вже після перемоги. Але в процесі ми дійшли до того, що це не дуже ефективна методика. Починати комунікувати потрібно раніше, щоб формувати у людей відчуття того, що їх тут чекають
Алекс Твіста
засновник TWID

Кампанія орієнтована на кілька аудиторій: людей з дітьми, молодь/креативників та всіх інших. TWID вважають, що її потрібно спрямовувати не лише на тих, хто виїхав за кордон, а й на тих, хто залишився в Україні. Тому комунікацію розділили на два етапи: перший – “Ми готуємось до твого повернення”; та другий – “Вже час повертатись”. 

Під час першого етапу пропонують висвітлювати позитивні процеси, які відбуваються у суспільстві – державні програми з відбудови, соціальні гарантії українцям, реформи у системі освіти та інше. Для цього планують використати різні інструменти комунікації – онлайн та зовнішню рекламу, а також залучатимуть співгромадян через соцмережі: “Важливо, щоб людей запрошувала не держава, а їх близькі”. Головна мета – подолати непотрібний хейт та об’єднати суспільство. Адже майбутнє України можна будувати тільки у єдності. 

На другому етапі, після перемоги, пропонують відкрито запрошувати людей слоганом “Вже час повертатись” та показувати усі переваги життя в Україні. 

У майбутньому студія готова розробити цей кампейн на національному рівні, якщо отримає такий запит.

Розкажіть друзям про новину