Білборд зобразив розрив у спілкуванні між дорослими та підлітками
08 Кві 2025, 11:59

Білборд зобразив розрив у спілкуванні між дорослими та підлітками

Популярний серіал від Netflix «Юнацтво» став гарячою темою, а тому нова кампанія організації The Children’s Society дозволяє дорослим краще зрозуміти, як підлітки говорять про свої емоції.

Білборд містить текстову розмову, включно з неоднозначними емодзі, щоб підкреслити прірву в розумінні, з якою стикаються підлітки, що може сприяти ізоляції та шкідливій поведінці.

Декого може збити з пантелику зображення, однак благодійна організація заспокоює фразою «Це нормально, якщо ви не розмовляєте, як підліток», перш ніж надати вказівки на ресурси, зокрема щодо емоційної підтримки для дітей віком від 8 до 13 років.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео