Мережа магазинів Specsavers відома наданням оптичних та аудіологічних послуг, проте останні є менш популярними. Тому Specsavers провела ребрендинг на шість тижнів, перетворившись на «Specsandhearingsavers». Використовуючи свій знаменитий гумор, компанія рекламує той факт, що, хоча бренд пропонує експертні послуги зі слуху вже двадцять років, його назва ніколи не відображала цього.
Кампанія охопила телебачення, радіо, зовнішню рекламу, пресу, диджитал та соціальні мережі, з різними жартівливими креативними активаціями для кожного каналу.
На телебаченні та в кіно кампанія повторно показує одну з найефективніших реклам Specsavers — історію про непрохану посилку з клоуном, що прибуває на арктичний форпост через непочуте прохання.
Спеціально створені білборди драматизують громіздке «нове ім’я», змушуючи окуляри та слухові апарати збігати з краю полотна.
У рекламі для преси підкреслено, що хоча нова назва не зовсім вдала, вона втілює досвід бренду і той факт, що вони не знали, що стануть лідерами ринку слухових апаратів, коли починали свою діяльність більше сорока років тому.