Американський сервіс доставки їжі DoorDash випустив свій останній ролик для кампанії «Summer of Dashpass» із зірками фільму «Американський пиріг» Джейсоном Біггсом та Шоном Вільямом Скоттом у головних ролях.
Цей фільм є продовженням першого, запущеного кілька тижнів тому в рамках кампанії «Summer of Dashpass», і показує, що Шон Вільям Скотт (він же Стіфлер) не хоче залишати будинок Джейсона після того, як зрозумів, скільки задоволення він може отримати, використовуючи членство Джейсона в Dashpass протягом усього літа. Фільм також висвітлює ексклюзивний продукт DoorDash, розроблений у співпраці з виробником холодильників Igloo.
Колаборація між DoorDah та Igloo називається Bottomless Cooler — це відтворення однієї з літніх ікон, ностальгічного кулера. Після натискання кнопки DoorDash може знайти кулер за геолокацією і доставити напої людям, де б вони не насолоджувалися літом, даючи додаткову причину для того, щоб це літо було кращим за їхні найкращі минулі літа.
Цей продукт буде надаватися деяким учасникам DashPass протягом літа, а також включатиме в себе $1000 кредитів на напої, тож люди дійсно зможуть замовляти все, що забажають, прямо до кулера протягом усього літа.