Стіфлер та Джим з «Американського пирога» знову об’єднались для веселої кампанії
29 Чер 2023, 17:00

Стіфлер та Джим з «Американського пирога» знову об’єднались для веселої кампанії

Американський сервіс доставки їжі DoorDash випустив свій останній ролик для кампанії «Summer of Dashpass» із зірками фільму «Американський пиріг» Джейсоном Біггсом та Шоном Вільямом Скоттом у головних ролях.

Цей фільм є продовженням першого, запущеного кілька тижнів тому в рамках кампанії «Summer of Dashpass», і показує, що Шон Вільям Скотт (він же Стіфлер) не хоче залишати будинок Джейсона після того, як зрозумів, скільки задоволення він може отримати, використовуючи членство Джейсона в Dashpass протягом усього літа. Фільм також висвітлює ексклюзивний продукт DoorDash, розроблений у співпраці з виробником холодильників Igloo.

https://www.youtube.com/watch?v=4Ovs__cv9Rc&ab_channel=DoorDash

Колаборація між DoorDah та Igloo називається Bottomless Cooler це відтворення однієї з літніх ікон, ностальгічного кулера. Після натискання кнопки DoorDash може знайти кулер за геолокацією і доставити напої людям, де б вони не насолоджувалися літом, даючи додаткову причину для того, щоб це літо було кращим за їхні найкращі минулі літа.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Цей продукт буде надаватися деяким учасникам DashPass протягом літа, а також включатиме в себе $1000 кредитів на напої, тож люди дійсно зможуть замовляти все, що забажають, прямо до кулера протягом усього літа.

Розкажіть друзям про новину