#ДякуюЗаРанок: видавництво «Ранок» відсвяткувало свій 25-ий день народження
15 Чер 2023, 12:01

#ДякуюЗаРанок: видавництво «Ранок» відсвяткувало свій 25-ий день народження

Понад 25 років харківське видавництво «Ранок» залишає за собою статус провідного та інноваційного видавництва. На книжковому ринку про «Ранок» знають як про амбітного та активного гравця, що слідує викликам сучасності, створює креативні видання та дарує враження клієнтам.

Від розвивайок, дитячих казок, прописів, шкільних підручників, підліткової літератури до художніх видань та жанру нон-фікшн — такий шлях проходить читач-ранківець. Окрім створення широкого асортименту книжкової продукції, «Ранок» започатковує тренди та модернізує свій продукт, популяризуючи українську книжку не лише вдома, а й за кордоном.

Попри повномасштабне вторгнення та постійні обстріли в Харкові, видавництво функціонує, друкує книги та підручники, створює платформи для навчання, допомагає ЗСУ, передає книжки до бібліотек і на деокуповані території. 28 травня незламному харківському видавництву виповнилося 25 років.

Святкування свого Дня народження ранківці розпочали з флешмобу #ДякуюЗаРанок у соцмережах. Разом із виданням WoMo видавництво створило спецпроєкт, у межах якого збирали історії українців та українок, щоб розділити свою вдячність за кожен день. Головною метою проєкту було адресувати подяку тим, чия кропітка щоденна праця наближає нашу Перемогу.

Акцію розпочали співробітники видавництва, а згодом її підтримали відомі артисти, ведучі, письменники, представники бізнесів та компанії. Серед них: українська письменниця Наталія Довгопол, письменник Андрій Кокотюха, популярний український діджей та телерадіо ведучий Саня Димов, директорка БО «Фундація Дім Рональда МакДональда в Україні» Галина Соловей, телеведуча Анна Панова та інші. 

Створюючи публікації в соцмережах з хештегом  #ДякуюЗаРанок кожен мав змогу подякувати захисникам, партнерам, соціальним працівникам, рідним, друзям, сусідам — усім тим, хто став героями його ранків. Флешмоб ширився та продовжує ширитися просторами Facebook, Instagram та TikTok, просуваючи соціальну ідею єдності, сили та незламності українців. 

Про незламність самого видавництва розповів генеральний директор Віктор Круглов у великому інтерв’ю порталу Delo.ua — шлях «Ранку» починався тоді, коли сфера книговидання в Україні була маловиразною. 25 років видавничого досвіду допомогли й тоді, коли бізнес і книги потрібно було рятувати, продовжувати друкувати та перелаштовуватися на новий формат роботи в умовах повномасштабної війни. Нині у «Ранку» реалізуються безліч проєктів, що мають культурні, соціальні та благодійні цілі. 

Це було неймовірно важливе та емоційне святкування 25-річчя видавництва для Ранківців. Організація онлайн-стріму на Youtube-платформі дозволила зібрати разом співробітників із різних країн і континентів, оскільки їм було неможливо особисто зустрітися. Цей формат екскурсії став першим у видавничій сфері, що підкреслює інноваційність та відкритість Ранківців до нових форм комунікації.
Анна Макаренко
PR-директорка видавничої корпорації «Ранок»

Святкування було зосереджене на дружній та теплій розмові між співробітниками, які працюють на лідерство у сегменті видавничої справи. Для самого колективу було особливо важливо зустрітися та відчути підтримку один одного. Вони мали можливість побачити залишені перед війною робочі місця, згадати свої останні дні перед вторгненням і поділитися планами на майбутнє. Це була не лише віртуальна зустріч, але й момент згуртування та підтримки один одного у складний період.

На онлайн-стрімі «За лаштунками видавництва «Ранок»: відеоекскурс у світ книговидання» провідні експерти, головні редактори та паблішери галузі познайомили гостей заходу з напрямками роботи видавництва та розповіли таємниці створення книжок в умовах війни. Зокрема, поговорили про реалізовані проєкти відділу навчальної літератури, створення дитячих видань та процес книгодрукування. Розповіли про екоініціативи, якими переймається Зміївська паперова фабрика, переробляючи комбіновані упаковки типу Tetra Pak, які стають сторінками нових видань. А на прикладі втілених у життя благодійних проєктів показали, як книги адресно допомагають сім’ям, які постраждали від війни.

До корпоративного онлайн-івенту долучилося понад 500 глядачів. Переглянути його можна на Youtube-сторінці корпорації «Ранок».

Розкажіть друзям про новину