З ким працює PR-спеціаліст в ідеальному світі правильних комунікацій: 11 друзів піарника
25 Тра 2023, 13:28
PR

З ким працює PR-спеціаліст в ідеальному світі правильних комунікацій: 11 друзів піарника

Щоразу спілкуючись із потенційними клієнтами, я намагаюсь одразу дати реальність про те, як влаштовані процеси професійного просування бренду та які люди в ньому обʼєктивно задіяні. Розглянемо з ким на аутсорсі чи інхаус працює PR-спеціаліст в ідеальному світі правильних комунікацій. 

 1. SMM спеціаліст

Почнемо з того, що піарники не ведуть соцмережі клієнта. Щоразу, як таке трапляється, — свідчить про перекос у функціоналі. 

Я за те, щоб в команді ведення соцмереж та сайту підпорядковувалось та контролювалось піарником. І дуже важливо, щоб усі інфоприводи та PR-прояви бренду миттєво підтримувались на корпоративних платформах. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 2. Таргетолог

Цей функціонал може виконувати і SMM-ник, у вдалих випадках. 

У еру перенасичення інформаційного простору без просування сайту та соцмереж на цільову аудиторію ви не досягнете потрібних охоплень і ваші меседжі залишаться не побаченими. 

Також таргетолог життєво необхідний аби розігнати івент, який команда готує як інфопривід від бренду. 

 3. Фотограф

У кожного поважаючого себе піарника є свій, перевірений портретник (для найкращих світлин клієнта — Персонального бренда) та репортажник для якісних фотозвітів з подій. 

 4. Копірайтер

Я за органічний, а не проплачений піар. А тому, завжди замовляю написання якісного експертного матеріалу у копірайтера, який бере думки клієнта та оформлює їх згідно того чи іншого формату під певне видання. Саме такі, професійно написані, колонки потім піарник пропонує виданням. 

 5. Дизайнер

У дуже рідких випадках цю функцію може брати на себе SMM-ник високої категорії. Дизайнер потрібен для гарного оформлення банерів на події та презентацій про клієнта та про компанію. Зазвичай ця людина вже є у штаті, якщо ми говоримо про IT-компанію, наприклад. Або залучається за потреби на аутсорсі. 

 6. Відеограф

Без нього не обійтись на подіях. Адже кращого PR-матеріалу, ніж крутий промо ролик ще досі не вигадали. 

Крім того, ця людина залучається у випадку створення Youtube-каналу для корпоративного чи персонального бренду чи для створення рілс/тіктоків і таке інше. 

 7. Івент менеджер

Часто цю функцію для невеликих по обʼєму подій виконує сам піарник, але якщо ми говоримо про конференції, форуми та прес тури — я за те, щоб залучити професіоналів до організації. Адже підбір локації, оформлення фотозони, фуршет та пошук підрядників — велика робота. 

 8. Головний редактор

Тут збірний образ друзів, яких має професійний піарник у поважних виданнях. Це саме ті люди, які вирішують чи піде ваш матеріал до друку чи ні. Вони надзвичайно зайняті та цінують якісну стислу комунікацію, а ще на них не можна тиснути та підганяти. Піарник це знає, а тому хороший — завжди знайде серед головних редакторів розуміння, повагу та співпрацю. 

 9. Журналіст

Тут маю на увазі і телевізійників, і працівників друкованих та онлайн-видань. Люди, без яких піарнику не вижити, і він це знає, а тому завжди надає їм ексклюзивні матеріали та ділиться новинами. Знає, що таке синхрон, як клієнт має вести себе в кадрі, забезпечує підзйомки на локації та героїв для сюжету. 

 10. Інфлюенсер

Друзі, без яких не розженеш новий продукт чи інфопривід сьогодні. З ними треба домовлятись, шукати їх особистий інтерес і вміти його якісно задовольнити. Часто піарники діляться цими лайфхаками один з одним, особливо коли один — спеціаліст, наприклад, у сфері фешн і знає всі нюанси щодо цих інфлюенсерів, а інший — в IT. 

 11. Організатор бізнес-подій

Я тут не про івентерів, а про компанії та людей, які роблять великі бізнес-події на регулярній основі. З ними потрібно будувати стосунки та домовлятись про виступи клієнта та партнерство компанії на їх форумах. Це зазвичай кілька мастодонтів на ринку, з якими не одразу виходить знайти спільну мову. Але, якщо вже вийшло законектитись та один раз професійно попрацювати разом, — можна бути впевненим у майбутніх колабораціях. Адже вони також у пошуку надійних спікерів та партнерів.

Розкажіть друзям про новину