Зірка «Білого лотосу», Тревіс Баркер та інші стали героями ролика
19 Тра 2023, 17:28

Зірка «Білого лотосу», Тревіс Баркер та інші стали героями ролика

Відзначаючи 25-річчя свого заснування, меблевий бренд Lovesac об’єднався зі знаменитостями, влаштував у Нью-Йорку поп-ап з виступом Тревіса Баркера, дебютував з прикрашеними кришталем кріслами-мішками та запустив новий подкаст.

Американський виробник меблів Lovesac, відомий своїми великими кріслами-мішками та диванами, запросив до співпраці чотирьох зірок та оголосив про нове блискуче партнерство з кришталевим брендом Swarovski в рамках нової багатоканальної кампанії, приуроченої до 25-річчя бренду.

Барабанщик Blink-182 Тревіс Баркер, R&B-виконавиця Brandy, олімпійський сноубордист Шон Вайт та зірка серіалу «Білий лотос» Гейлі Лу Річардсон знялися у рекламному ролику-гімні кампанії, який простежує історію бренду, перш ніж показати унікальні способи, якими знаменитості «переписують правила комфорту» по-своєму.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кожна сцена ролика покликана підкреслити ключові особливості продукції Lovesa.

Таланти були відібрані, як йдеться у заяві бренду, «на основі їхнього досвіду роботи з продукцією Lovesac та їхньої здатності зрозуміти, як ці правила застосовуються до їхнього власного домашнього стилю». Кожна з чотирьох зірок є справжніми власниками Lovesac.

«Повний комфорт надзвичайно важливий для спортсменів, які готуються до змагань або відновлюються після них, — сказав Шон Вайт. — Коли мені потрібна хвилина відпочинку, я прямую до своєї сумки Lovesac Sac». Згідно з фільмом, Вайт є власником Lovesac з 1999 року.

Щоб підтримати ажіотаж, Lovesac влаштував у Нью-Йорку поп-ап захід, на якому виступив Тревіс Баркер та секретний спеціальний гість. Під час заходу споживачам було запропоновано познайомитися з продукцією Lovesac за допомогою «інтерактивних та унікальних точок дотику, які демонструють елементи кампанії, а також еволюцію бренду Lovesac».

Окрім активацій із зірками, Lovesac також розпочинає нове партнерство з брендом розкішних кришталевих виробів Swarovski. У рамках співпраці меблевий бренд випускає 25 лімітованих ювілейних сумок Anniversary Sacs, кожна з яких прикрашена 25 000 кристалами Swarovski, щоб відзначити срібний ювілейний рік Lovesac. На зворотному боці кожної сумки буде розміщено графік розвитку бренду Lovesac, а також особистий автограф засновника та виконавчого директора Шона Д. Нельсона. Продукти спеціального випуску будуть виставлені в нью-йоркському магазині Lovesac протягом місяця, а також їх можна буде придбати онлайн.

Розкажіть друзям про новину