Зірка «Білого лотосу», Тревіс Баркер та інші стали героями ролика
19 Тра 2023, 17:28

Зірка «Білого лотосу», Тревіс Баркер та інші стали героями ролика

Відзначаючи 25-річчя свого заснування, меблевий бренд Lovesac об’єднався зі знаменитостями, влаштував у Нью-Йорку поп-ап з виступом Тревіса Баркера, дебютував з прикрашеними кришталем кріслами-мішками та запустив новий подкаст.

Американський виробник меблів Lovesac, відомий своїми великими кріслами-мішками та диванами, запросив до співпраці чотирьох зірок та оголосив про нове блискуче партнерство з кришталевим брендом Swarovski в рамках нової багатоканальної кампанії, приуроченої до 25-річчя бренду.

Барабанщик Blink-182 Тревіс Баркер, R&B-виконавиця Brandy, олімпійський сноубордист Шон Вайт та зірка серіалу «Білий лотос» Гейлі Лу Річардсон знялися у рекламному ролику-гімні кампанії, який простежує історію бренду, перш ніж показати унікальні способи, якими знаменитості «переписують правила комфорту» по-своєму.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кожна сцена ролика покликана підкреслити ключові особливості продукції Lovesa.

Таланти були відібрані, як йдеться у заяві бренду, «на основі їхнього досвіду роботи з продукцією Lovesac та їхньої здатності зрозуміти, як ці правила застосовуються до їхнього власного домашнього стилю». Кожна з чотирьох зірок є справжніми власниками Lovesac.

«Повний комфорт надзвичайно важливий для спортсменів, які готуються до змагань або відновлюються після них, — сказав Шон Вайт. — Коли мені потрібна хвилина відпочинку, я прямую до своєї сумки Lovesac Sac». Згідно з фільмом, Вайт є власником Lovesac з 1999 року.

Щоб підтримати ажіотаж, Lovesac влаштував у Нью-Йорку поп-ап захід, на якому виступив Тревіс Баркер та секретний спеціальний гість. Під час заходу споживачам було запропоновано познайомитися з продукцією Lovesac за допомогою «інтерактивних та унікальних точок дотику, які демонструють елементи кампанії, а також еволюцію бренду Lovesac».

Окрім активацій із зірками, Lovesac також розпочинає нове партнерство з брендом розкішних кришталевих виробів Swarovski. У рамках співпраці меблевий бренд випускає 25 лімітованих ювілейних сумок Anniversary Sacs, кожна з яких прикрашена 25 000 кристалами Swarovski, щоб відзначити срібний ювілейний рік Lovesac. На зворотному боці кожної сумки буде розміщено графік розвитку бренду Lovesac, а також особистий автограф засновника та виконавчого директора Шона Д. Нельсона. Продукти спеціального випуску будуть виставлені в нью-йоркському магазині Lovesac протягом місяця, а також їх можна буде придбати онлайн.

Розкажіть друзям про новину