Пошта Канади представила новий рекламний ролик, який продемонстрував її зобов’язання щодо скорочення викидів вуглекислого газу, а також подвоює свої зобов’язання щодо забезпечення мінімального впливу на навколишнє середовище країни.
У рекламі під назвою «Lighter on the Earth» глядачі бачать ніби скляні куби, які безшумно рухаються містами. Єдине, що вказує на те, що це пакування, — це етикетка на боковій стороні коробки.
Відео знімали протягом п’яти днів у Ванкувері та його околицях з урахуванням принципів сталого розвитку. Відділ освітлення надавав перевагу природному світлу, де це було можливо, а генератори вимикалися, коли вони не використовувалися. Ці зусилля допомогли зменшити вуглецевий слід виробництва до 14 тонн, за що було зроблено внесок у ClimeCo, глобального консультанта з рішень, фасилітатора транзакцій, трейдера та розробника екологічних товарів і рішень для сталого розвитку, та Carbon Fund для спрямовання його на фінансування зелених ініціатив.
«Будучи однією з найбільших корпорацій Канади, люди очікують від Пошти Канади значущих дій щодо захисту навколишнього середовища, — каже Даніель Дуарон, генеральний менеджер з маркетингу Пошти Канади. — Ми знаємо, що доставка для канадців — це більше, ніж просто доставка посилок. Це також означає забезпечення більш зеленого майбутнього для всіх нас».
Кампанія триватиме до червня на телебаченні, в соціальних мережах та онлайн відео.