Компанія Match Group, якій належить Tinder, заявила, що вийде з ринку росії до 30 червня, посилаючись на необхідність захисту прав людини, і стала однією з багатьох західних компаній, які залишили країну після того, як вона ввела війська в Україну минулого року.
«Ми віддані справі захисту прав людини», – йдеться у щорічному звіті Match. «Наші бренди вживають заходів для обмеження доступу до своїх послуг у росії і завершать свій вихід з російського ринку до 30 червня 2023 року».
Багато постачальників діджитал послуг з невеликою кількістю персоналу в росії, такі як Spotify і Netflix, вийшли з ринку незабаром після повномасштабного вторгнення.
Match, чиї бренди включають додатки для знайомств, такі як Tinder, Hinge і PlentyOfFish, зробила кілька публічних заяв щодо своєї діяльності в росії, але в березні 2022 року відзначила негативний вплив на свій європейський бізнес.
Match не одразу відповів на запит про додаткові коментарі.
Акціонер Match, компанія Friends Fiduciary Corp, заявила, що Match подала приклад іншим, пов’язавши своє рішення з ризиками для прав людини, з якими стикається український народ.
Європейське поліцейське агентство Європол заявило у вересні, що додатки для знайомств є одними з онлайн-платформ, які зловмисники «захоплюють» для торгівлі людьми, привертаючи увагу до тяжкого становища українських біженців.
Джефф Перкінс, виконавчий директор Friends Fiduciary, сказав агентству Reuters, що бізнес, який працює на довірі, має вагомі причини покинути росію: «Це не дуже добре виглядає для бренду, якому довіряють, продовжувати свою діяльність в країні, де главі держави пред’явлено звинувачення Міжнародним кримінальним судом».