Постери нагадали про нерівність у наданні допомоги при лікуванні раку молочних залоз
21 Кві 2023, 12:24

Постери нагадали про нерівність у наданні допомоги при лікуванні раку молочних залоз

Хоча рак молочної залози залишається найпоширенішим раком, доступ до скринінгу, профілактики та операцій, які можуть врятувати життя, не є однаково доступним для всіх. Дослідження вказують на значну нерівність у наданні медичної допомоги темношкірим жінкам.

Для того, щоб змінити несвідому упередженість медичної галузі, некомерційна організація The Chrysalis Initiative об’єдналася з агентством Eversana InTouch для проведення зовнішньої кампанії «Inequality You Can’t Ignore».

Коли організація звернулася до лікарень на північному сході в надії розмістити інформацію у вестибюлях, її або відхилили, або просто проігнорували. Це призвело до того, що Chrysalis перенесла кампанію на місцеві автобусні зупинки, щоб донести інформацію до людей.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія супроводжується короткометражним фільмом за участю трьох жінок, які пережили рак молочної залози, які також з’являються на постерах. Кожна з них розповідає про свій досвід і аргументує необхідність створення світу, в якому люди краще піклуються одне про одного. Розкриваючи статистику, що темношкірі жінки на 42% частіше помирають від раку молочної залози, ніж білі жінки, послання окреслює шлях до змін.

На зображеннях проілюстровану символ нерівності, зафарбований білим кольором, щоб підкреслити конкретну дискримінацію, з якою вони стикаються. Сканування QR-коду на постері активує доповнену реальність і перенаправляє на мікросайт, який заохочує людей записатися на тренінг з несвідомих упереджень та отримати доступ до ресурсів.

«Наша мета – не лише навчити медичних працівників діяти, а й підвищити обізнаність та надихнути на адвокацію в усіх сферах життя, – сказав Джаміль Ріверс, засновник Ініціативи Chrysalis. – Найкращим сценарієм для цієї кампанії було б, якби лікарі записалися на тренінг з боротьби з несвідомими упередженнями, знайшли свої сліпі зони і почали робити відчутні покращення, які принесуть реальні зміни. рацюючи разом, ми зможемо створити майбутнє, в якому кожен матиме доступ до справедливої та милосердної допомоги, незалежно від раси чи етнічної приналежності».

Це продовження партнерства The Chrysalis Initiative з компанією Eversana Intouch, яка минулого року створила кампанію «Erase the Line». Ця робота включала в себе перший в історії додаток, створений для кольорових жінок, які стикаються з інституційними проблемами при отриманні медичної допомоги.

«Закривати очі на нерівне ставлення у сфері охорони здоров’я шкідливо. Коли наше повідомлення не було сприйняте в приміщеннях провідних лікарень Північного Сходу, ми стратегічно розмістили (доповнену) перевірку реальності на вулиці, націлившись на лінії, якими працівники, найімовірніше, їздять на роботу, щоб вони не могли його проігнорувати», – сказав Ніколас Капанеар, керуючий директор і виконавчий креативний директор Eversana InTouch.

Розкажіть друзям про новину