Хоча рак молочної залози залишається найпоширенішим раком, доступ до скринінгу, профілактики та операцій, які можуть врятувати життя, не є однаково доступним для всіх. Дослідження вказують на значну нерівність у наданні медичної допомоги темношкірим жінкам.
Для того, щоб змінити несвідому упередженість медичної галузі, некомерційна організація The Chrysalis Initiative об’єдналася з агентством Eversana InTouch для проведення зовнішньої кампанії «Inequality You Can’t Ignore».
Коли організація звернулася до лікарень на північному сході в надії розмістити інформацію у вестибюлях, її або відхилили, або просто проігнорували. Це призвело до того, що Chrysalis перенесла кампанію на місцеві автобусні зупинки, щоб донести інформацію до людей.
Кампанія супроводжується короткометражним фільмом за участю трьох жінок, які пережили рак молочної залози, які також з’являються на постерах. Кожна з них розповідає про свій досвід і аргументує необхідність створення світу, в якому люди краще піклуються одне про одного. Розкриваючи статистику, що темношкірі жінки на 42% частіше помирають від раку молочної залози, ніж білі жінки, послання окреслює шлях до змін.
На зображеннях проілюстровану символ нерівності, зафарбований білим кольором, щоб підкреслити конкретну дискримінацію, з якою вони стикаються. Сканування QR-коду на постері активує доповнену реальність і перенаправляє на мікросайт, який заохочує людей записатися на тренінг з несвідомих упереджень та отримати доступ до ресурсів.
«Наша мета – не лише навчити медичних працівників діяти, а й підвищити обізнаність та надихнути на адвокацію в усіх сферах життя, – сказав Джаміль Ріверс, засновник Ініціативи Chrysalis. – Найкращим сценарієм для цієї кампанії було б, якби лікарі записалися на тренінг з боротьби з несвідомими упередженнями, знайшли свої сліпі зони і почали робити відчутні покращення, які принесуть реальні зміни. рацюючи разом, ми зможемо створити майбутнє, в якому кожен матиме доступ до справедливої та милосердної допомоги, незалежно від раси чи етнічної приналежності».
Це продовження партнерства The Chrysalis Initiative з компанією Eversana Intouch, яка минулого року створила кампанію «Erase the Line». Ця робота включала в себе перший в історії додаток, створений для кольорових жінок, які стикаються з інституційними проблемами при отриманні медичної допомоги.
«Закривати очі на нерівне ставлення у сфері охорони здоров’я шкідливо. Коли наше повідомлення не було сприйняте в приміщеннях провідних лікарень Північного Сходу, ми стратегічно розмістили (доповнену) перевірку реальності на вулиці, націлившись на лінії, якими працівники, найімовірніше, їздять на роботу, щоб вони не могли його проігнорувати», – сказав Ніколас Капанеар, керуючий директор і виконавчий креативний директор Eversana InTouch.