Національна рада з питань телебачення та радіомовлення видала ліцензію Центральній телерадіостудії Міністерства оборони на супутникове мовлення з логотипом «Армія ТБ».
За відповідне рішення члени регулятора проголосували одноголосно на засіданні 23 березня.
Згідно з озвученою на засіданні інформацією, строк дії ліцензії становить 10 років, мовлення – 24 години на добу.
Як розповів журналіст, медіаменеджер і продюсер, а нині військовослужбовець Ілларіон Павлюк, «Армія ТБ» вестиме мовлення на теми про військових і для військових, але з подачею «для всіх».
«Військові створюють телеканал, який розвіює туман війни, збільшує кількість і якість матеріалів як з фронту, так і матеріалів про військо, озброєння, безпеку, про військових, про волонтерів, про проблеми, про перемоги і так далі», – сказав він.
За його словами, команда телеканалу – це фахові медійники, які служать зараз у ЗСУ, колектив на 90% складатиметься саме з військових.
Телеканал ставить за мету покращувати інформаційну гігієну та збільшити в ефірі кількість кваліфікованих експертів з армії, «щоб загалом аналітика й експертиза стала більш фаховою».
«Ми хочемо робити продукт а-ля military discovery – спецпроєкти, які цікаво розповідають про озброєння та військових, ми хочемо давати аналітику здорової людини, яка не буде спиратися на припущення нефахівців», – зауважив він.
Також Павлюк зазначив, що буде і частка розважального контенту для підняття морального духу.
Крім того, телеканал є некомерційною структурою і планує співпрацювати у майбутньому з іншими незалежними медіа.