Танцювальний ролик закликав темношкірих американців виходити на пенсію
08 Бер 2023, 10:45

Танцювальний ролик закликав темношкірих американців виходити на пенсію

Асоціація страхування вчителів та пенсійних фондів TIAA та агенція The Martin роблять сміливі кроки для вирішення проблеми величезної фінансової нерівності, від якої страждають темношкірі американці, які думають про вихід на пенсію.

Вони запустили «Stepping Further», останню ініціативу своєї кампанії #RetireInequality, щоб привернути увагу до правдивої статистики: 54% темношкірих американців нині не мають достатньої фінансової подушки для виходу на пенсію.

Було представлено 30-секундний ролик кампанії «The Steps We Take» віддають шану крокам у формі танцю, в якому тіло використовується для створення звуку.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=JA2r7ENvdJ8&ab_channel=TIAA

Хоча степ-танці нещодавно набули масової популярності, вони століттями існували в темношкірій культурі та регулярно виконувались на урочистостях членами грецьких організацій у кампусах HBCU з 1900-х років.

«Ми робимо все можливе, щоб культура залишалася основою творчості, а не другорядним завданням. Світ став свідком того, як чорна культура може надихати на творчість, і ця серія в рамках кампанії #RetireInequality підтримує цей діалог, щоб надихнути на зміни», – сказав Денні Робінсон, комерційний директор The Martin Agency.

Ролик, який був випущений 1 березня і буде показаний під час церемонії вручення премії «Оскар» 12 березня, був знятий Дапсом, який відомий створенням музичних кліпів для Migos, Stormzy, Iggy Azalea та Kendrick Lamar.

Крім рекламного ролика, у найближчі місяці TIAA проведе серію заходів на підтримку кампанії та її спільної місії, включаючи музичний проект, натхненний степінгом, за участю визнаних та багатообіцяючих хіп-хоп виконавців, присвячений 50-річчю заснування жанру та співробітництва та членами Національної загальногрецької ради.

«У TIAA ми вважаємо, що кожен має право на безпечну пенсію», – поділився Міккі Онвурал, директор з маркетингу та комунікацій TIAA. «Наша кампанія #RetireInequalty спрямована на те, щоб зробити вихід на пенсію актуальним, пов’язавши його з культурно значущими моментами та розмовами».

«Минулого року ми почали з того, що зосередили увагу на приголомшливому 30-відсотковому розриві у пенсійному доході жінок порівняно з чоловіками. Тепер ми звертаємо увагу на ще одну приголомшливу нерівність: 54% темношкірих американців не мають достатньо заощаджень, щоб вийти на пенсію, не кажучи вже про те, щоби залишити фінансову спадщину. Ми об’єднуємося з деякими з найзнаковішими іменами у музиці, танцях, моді та мистецтві, щоб вшанувати внесок темношкірої спільноти та розпалити нові розмови про пенсійне забезпечення».

Розкажіть друзям про новину