Олена Дерев’янко : «Якщо ви цікавитеся PR, ви вже були в нас. Якщо ні – саме час, і от чому»
27 Лют 2023, 10:36
PR

Олена Дерев’янко : «Якщо ви цікавитеся PR, ви вже були в нас. Якщо ні – саме час, і от чому»

Цього року організатори Міжнародного PR-Фестивалю оголосили про ребрендинг проєкту. У 2022-му його проведення було скасоване. А у 2023-му подія відбудеться 31 березня, але під новим іменем – Міжнародний форум PRNext. MMR поспілкувався з Оленою Дерев’янко, головою оргкомітету, та з’ясував чому така зміна на часі та кому варто побувати на PRNext.

Олена Дерев’янко, голова оргкомітету Міжнародного форуму PRNext, партнер Агенції PR-Service, віце-президент Української PR-Ліги, д-р наук

Ви замінили бренд із 20-річною історією. Не шкода?

Хто боїться змін, той не зробить нічого нового. Ми взяли краще за 20 років історії проведення Міжнародного PR-Фестивалю і оновили формат під сучасні реалії.

Фестиваль як формат за своєю природою передбачає вагому розважальну компоненту. А для нас пріоритетом завжди була інтелектуальна складова. На початку минулого року ми планували провести ювілейний 20-й захід як фестивальний і вже після цього відкривати нову сторінку нашого літопису. Але не судилося, і зараз настрій тим більше не розважальний. Тому у 2023 році ХХ Фестиваль стає I форумом PRNext.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

А який сенс Ви вкладали в нову назву – PRNext?

Якщо одним словом – майбутнє. Next step під різними кутами зору: як погляд у прийдешні роки, як технології наступних поколінь, як наступний рівень за піаром у традиційному розуміння.  

Ми запрошуємо аудиторію: давайте разом думати, яке майбутнє на нас чекає, і моделювати, яким ми його хочемо бачити. На жаль, горизонт планування зараз дуже звузився, але все одно треба давати собі можливість думати не на місяці, а на роки вперед.

Відповідно до такого підходу, які теми  порушуватимуть на PRNext-2023?

Буде три блоки. Перший – про реальність і зміни в ній. Як поводиться бізнес, чим живе суспільство та як реструктурувати зв’язки між ними, що тепер існують за іншими правилами. Другий – про технології. Сюди потрапили штучний інтелект, тренди соцмереж, кібербезпека та подібні теми. І третій – більш докладний deep dive в кейси, як українські компанії та піарники справляються з викликами воєнного часу.
Перелік тем можна подивитися в програмі. Уже незабаром за цим лінком з’являться прізвища спікерів та інші організаційні деталі.

Не боїтеся суто онлайнового формату?

Iвенти онлайн за роки пандемії стали частиною new normal. Ми сподівалися, що формат залишиться гібридним (онлайн та офлайн) – як у 2021 році. Але, на жаль, є реальність: люди перебувають у геть різних місцях та й питання безпеки залишається актуальним. Звісно, хотілося б побачити всіх гостей наживо, та  вочевидь, доведеться це відкласти. Утім, є й плюси – тепер логістика спікерів перестала бути проблемою, і це дозволяє нам запросити більше цікавих персон.  У підсумку ми маємо якісний контент, хороших спікерів, круту віртуальну студію і не маємо причин для переляку.

Чи заплановано традиційне нагородження переможців Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти»?

Так, PRNext успадкував церемонію нагородження, яка вже 8 років є органічною складовою PR-Фестивалю. Зараз такий час, коли життя вимагає від нас встигати робити більше. І це стосується не тільки людей, але й компаній. Ми помічаємо та відзначаємо такі компанії – для розвитку  PR-індустрії та бізнесу загалом це важливий процес.

31 березня ми дізнаємося персональний склад цьогорічної когорти «Репутаційних АКТИВістів»

Звісно, ми внесли певні корективи у процедуру оцінювання. Буде менше номінацій, бо є галузі, де зараз йдеться не про репутацію та комунікації, а про саме існування більшості підприємств. Крім того, під час оцінювання номінантів експерти врахують, наскільки їхня корпоративна соціальна активність релевантна ситуації в країні загалом.  Але у будь-якому разі 31 березня ми дізнаємося персональний склад цьогорічної когорти «Репутаційних АКТИВістів». А результати проєкту оприлюднимо у традиційному щорічному виданні-альманаху, яке вийде українською та англійської мовами.

І наостанок, скажіть, кому треба зареєструватися та завітати на PRNext?

Всім, хто готовий мислити широко, досліджувати глибоко та вчитися нового  – побачимося на PRNext 31 березня.

Розкажіть друзям про новину