Злодії-сніговики викрали напої та снеки Frito-Lay та PepsiCo у різдвяному ролику
25 Лис 2022, 16:35

Злодії-сніговики викрали напої та снеки Frito-Lay та PepsiCo у різдвяному ролику

Новий ролик, який дебютував на національному рівні у День подяки, є частиною спільної кампанії брендів «Share more joy».

Друзі зібралися у затишному зимовому будиночку, щоб відсвяткувати свята, а всі їх напої та закуски вкрав хитрий злодій-сніговик.

Це сюжет нової святкової телевізійної реклами Frito-Lay та PepsiCo Beverages під назвою «Melt». Ролик, в якому як саундтрек використовується безсмертна класика Hall & Oates You Make My Dreams (Come True), є частиною спільної кампанії двох брендів «Share more joy».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Наша основна місія – дарувати більше посмішок», – заявив Ейдан Кінгерлі, віце-президент PepsiCo з маркетингу. «Свята – це час зібрати разом близьких та друзів, а напої та закуски PepsiCo – ідеальне доповнення до святкових урочистостей».

Два бренди також співпрацювали в рамках кампанії «Share more joy» минулого року, щоб створити рекламу за участю Джиммі Феллона.

Ітерація кампанії цього року також включає Holiday Village від Frito-Lay, віртуальний досвід, в якому відвідувачі можуть купувати закуски і фірмове святкове спорядження, грати в портретній студії з доповненою реальністю і переглядати новий відеоролик.

Режисером реклами став володар премії “Еммі” Роберт Стромберг, а національний дебют відбудеться у День подяки.

Розкажіть друзям про новину