Хтось кип’ятить воду, а хтось крутить фарш: зворушлива комунікація власника ROZETKA з клієнтами
18 Лис 2022, 11:32

Хтось кип’ятить воду, а хтось крутить фарш: зворушлива комунікація власника ROZETKA з клієнтами

Засновник ROZETKA Владислав Чечоткін показав приклад хорошої комунікації з клієнтами.

Під час масових відключень світла в Україні магазини ROZETKA працюють і далі. Більше 100 магазинів вже обладнані генераторами та старлінками. Чечоткін розповів, що найбільше зворушує те, як ROZETKA сприймають українці: хтось приходить зі своїм чайником закип’ятити води, хтось сидить в кутку, заряджаючи павербанк, хтось хоче побути подовше, бо є світло.

«Сьогодні в Києві прийшла жінка і каже розгублено: я не знаю, чи можу я вас попросити, але тут така справа – і дістає з сумки м’ясорубку і м’ясо. Вибачте, можна я у вас докручу фарш, бо вже почала робити котлети… А ми що — ми мелемо, гріємо, заряджаємо, зігріваємо. Ми — щоразу що треба. І буде так завжди».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

За словами власника, до кінця тижня магазинів, обладнаних генераторами і старлінками, буде вже не 100, а 170. 

Клієнти жартують, що ROZETKA «почали відпрацьовувати свою назву», а Чечоткін додав: «ну ось за 18 років дочекалися. Тепер не будуть питати: а чого розетка?».

Розкажіть друзям про новину