Конструктори для дівчаток: як LEGO подолала гендерні стереотипи
09 Чер 2025, 11:28

Конструктори для дівчаток: як LEGO подолала гендерні стереотипи

Після оприлюднення шокуючого факту, що 80% дорослих вважають, що хлопці будують краще за дівчат, компанія LEGO запустила кампанію «She Built That», щоб надихнути дівчат по всьому світу.

Крім переосмислення будівельних стереотипів через нову версію треку «It’s Like That» гурту Run-DMC, кампанія буквально захопила Лондон.

Визначні місця столиці Англії — Лондонське око та міст Ватерлоо — прикрасили спеціальними табличками на честь жінок, які створили ці об’єкти.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У такий спосіб LEGO зруйнувала міфи новою кампанією, бо будувати — це не лише для хлопців.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео