Коли проходить Хелловін, жахлива примара блукає Великобританією. Однак це не привид і не упир: його присутність цілком реальна. Згідно з новою тривожною кампанією, дух, який переслідує країну, — це класова дискрімінація, і він утримує багатьох людей на своїх робочих місцях.
Фільм жахів від Департаменту можливостей, підрозділу британської некомерційної організації Social Mobility Foundation, розкриває лякаючу правду про класову дискрімінацію на робочому місці та різницю в оплаті праці, при якій люди з робітничого класу, як правило, заробляють менше, ніж їхні колеги, які мали середнє виховання.
Дослідження показують, що у Великій Британії професіонали з робітничого класу отримують у середньому на 6900 доларів (6000 фунтів) менше на рік, ніж їхні колеги з вищим соціально-економічним становищем.
Рекламна агенція Creature London створила 15-хвилинний фільм жахів, щоб привернути увагу до цієї проблеми та змусити роботодавців вирішити її. Дія фільму під назвою «Stay Down» відбувається у типовому корпоративному офісі, де людина з робітничого класу стикається з безіменною зловісною присутністю.
Жахлива історія висвітлює підступну і невидиму природу класизму на робочому місці і його виснажливий вплив на життя людей.
У трейлері представлені деякі кліше з фільмів жахів із миготливими зображеннями та треком Radiohead «No Surprises», написаного ісландським автором Högni та виконаного шотландсько-китайською співачкою та автором пісень Сейл Лієн.
Тізер фільму закінчується повідомленням: «На жаль, деякі жахи не вигадка. Класова дискрімінація, як і раніше, пригнічує людей».
«Класовості дозволено продовжуватися, тому що вона ховається в тіні», — сказав Джон Осборн, креативний директор агентства Creature. «У Британії здається, що це або розглядається як менша проблема у розмові про різноманітність та інклюзивність, або взагалі не сприймається всерйоз… це настільки вкоренилося у британській культурі, що не вважається недоречним чи образливим. Просто дозволено продовжувати».
Прем’єра повнометражного фільму відбулася 1 листопада у Лондоні, а трейлер буде показаний у кінотеатрах по всій Великій Британії та супроводжуватиметься постерами та друкованою рекламою у різних виданнях, включаючи британську газету The Guardian.
Минулого року Департамент можливостей заручився підтримкою Creature для підвищення поінформованості про класову приналежність та різницю в оплаті праці між класами. На той час агентство створило першу в історії рекламну кампанію організації «Class Polish» — сатиричну рекламу продукту, який помилково обіцяв підвищити зарплати людям із робітничого класу.
У той час як у цій рекламі використовувалася іронія та безтурботний гумор, щоб наголосити на проблемі, підхід із «Stay Down» більш прямолінійний: «Це погано. Було відчуття, що нам потрібно залучати та злити людей чистішим способом», — сказав Осборн. «Оскільки [класовість] настільки підступна і ніхто про це не говорить, дуже важко зрозуміти, що відбувається».