Героями ролика про сапорт стали люди, які підставляють плече іншим
31 Жов 2022, 15:44

Героями ролика про сапорт стали люди, які підставляють плече іншим

Міжнародна Support-as-a-Service компанія, що надає послуги технічної та клієнтської підтримки зростаючим стартапам й ІТ-компаніям по всьому світу, SupportYourApp, випустила відео-маніфест, у якому рефлексує над поняттям “сапорт” і важливістю підтримки. Героями ролика стали звичайні люди, які кожного дня підставляють плече іншим і показують, що бути сапортом — це звичка.

Ідея маніфесту виникла в 2021 році як меседж про те, що сапорт — це більше, ніж людина-автовідповідач, і як відповідь на те, що у людей асоціації із підтримкою сервісів часто пов’язані саме з негативним досвідом, або ж стереотипним уявленням про кол-центри.

Ми, як компанія, показуємо, що сапорт — це не лише кабінки та безперервний потік дзвінків, які відразу виникають в уяві людей. Він може бути класним і креативним, що підтверджується нашим досвідом, підходами до роботи та створенням арт-офісів. В нашому випадку SaaS — це “Support-as-a-Service”. Мета нашого маніфесту — це спроба змінити розуміння сапорту як такого, та людей, що працюють у цій сфері. Ми хочемо показати, що це не лише технічна чи клієнтська підтримка, а й звичні речі. Всі люди, які допомагають вже є сапортами.
Дар’я Лещенко
керуюча партнерка SupportYourApp

Над створенням ролика працювала українська креативна агенція Michurin. За продюсування відповідав швейцарський режисер Марк Вілкінс у співпраці зі студією 23/32 Films.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В рамках підготовки були проведенні інтерв’ю та опитування людей про їх ставлення до сапорту. Інсайтом стало те, що люди, не дивлячись на різні способи життя, вік, місце проживання, хобі та захоплення, мають дещо спільне. В них є емпатія у проявах допомоги іншим. Допомога та підтримка, або ж сапорт, може бути та існувати у кожній дії, що формує у людей маленькі звички. Це і сформувало основний меседж маніфесту: “Ми всі — сапорти”

Після початку повномасштабного вторгнення росії в Україну, в компанії переглянули сенси та меседжі, що лягли в основу маніфесту. І переконались, що вони не тільки лишились актуальними, а стали ще сильнішими. Адже люди почали ще більше допомагати одне одному, підтримувати та волонтерити.

Розкажіть друзям про новину