Міжнародна Support-as-a-Service компанія, що надає послуги технічної та клієнтської підтримки зростаючим стартапам й ІТ-компаніям по всьому світу, SupportYourApp, випустила відео-маніфест, у якому рефлексує над поняттям “сапорт” і важливістю підтримки. Героями ролика стали звичайні люди, які кожного дня підставляють плече іншим і показують, що бути сапортом — це звичка.
Ідея маніфесту виникла в 2021 році як меседж про те, що сапорт — це більше, ніж людина-автовідповідач, і як відповідь на те, що у людей асоціації із підтримкою сервісів часто пов’язані саме з негативним досвідом, або ж стереотипним уявленням про кол-центри.
Над створенням ролика працювала українська креативна агенція Michurin. За продюсування відповідав швейцарський режисер Марк Вілкінс у співпраці зі студією 23/32 Films.
В рамках підготовки були проведенні інтерв’ю та опитування людей про їх ставлення до сапорту. Інсайтом стало те, що люди, не дивлячись на різні способи життя, вік, місце проживання, хобі та захоплення, мають дещо спільне. В них є емпатія у проявах допомоги іншим. Допомога та підтримка, або ж сапорт, може бути та існувати у кожній дії, що формує у людей маленькі звички. Це і сформувало основний меседж маніфесту: “Ми всі — сапорти”.
Після початку повномасштабного вторгнення росії в Україну, в компанії переглянули сенси та меседжі, що лягли в основу маніфесту. І переконались, що вони не тільки лишились актуальними, а стали ще сильнішими. Адже люди почали ще більше допомагати одне одному, підтримувати та волонтерити.