Gymshark відкрив інклюзивний магазин з тренажерним залом
28 Жов 2022, 16:18

Gymshark відкрив інклюзивний магазин з тренажерним залом

Gymshark нещодавно відкрив перший магазин на вулиці Ріджент-стріт у Лондоні зі стійками, парилкою, фрешами, персональний VIP-шопінгом.

«Я хочу створити тут 100-річний бренд», – заявив виконавчий директор Gymshark Бен Френсіс, проводячи екскурсію по простору. «Я хочу, щоб цей бренд жив довше, ніж я. Щоб зробити це, нам потрібно послідовно інвестувати в нього через добрі та погані економічні цикли, через періоди, коли рітейл процвітає, а коли ні».

Магазин площею 1672.2 квадратних метрів відчинить свої двері у суботу. Звичайно, тут продаватиметься одяг, але флагманський простір був спроектований з урахуванням досвіду бренду. Магазин займає два поверхи, він може похвалитися тренажерним залом, кімнатою для персональних тренувань та місцем для проведення заходів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Поруч із входом є прилавок Joe & The Juice, де продаються соки, коктейлі та протеїнові снеки.

У Великій Британії, де відвідуваність рітейлу минулого місяця впала на 12,4% порівняно з 2019 роком, може видатися незвичайним рішення зануритися в 10-річну оренду. Тим не менш, Френсіс вважає, що це саме те, що потрібно Gymshark, щоб підняти його до статусу “культового бренду”.

«Єдина причина відвідати магазин не може лише в тому, щоб здійснити покупку, — пояснив він, — ми хочемо підтримувати і розвивати тут нашу спільноту. Якщо хтось зайде вранці до студії, він може нічого не купити того дня, але в майбутньому це принесе дивіденди».

Замість того, щоб заглибитися в онлайн-простір, де бренд досяг успіху завдяки надійній стратегії соціального та впливового маркетингу, а також цілеспрямованим кампаніям, що заохочують жінок, ЛГБТК+-спільноти та інші недостатньо представлені групи у спорті, тепер він робить ставку на магазин на одній із найвідоміших торгових вулиць Європи.

Справді, зростання електронної комерції у світі сповільнюється. У Великобританії останні дані Управління національної статистики (ONS) показали, що у березні 2022 року трохи більше чверті рітейлу у Великобританії (26%) здійснювалися онлайн, що відображає неухильне зниження порівняно з їх піком у лютому 2021 року (37,1%) . Це найнижча частка з лютого 2020 року, що передував пандемії COVID-19, коли 22,7% продажів здійснювалися через Інтернет.

Додаток Gymshark, де можна записатися на заняття, є одним із потоків, що пов’язують його діджитал та реальну стратегію. QR-коди, що направляють відвідувачів назад до операції електронної комерції, також розкидані по всьому простору.

Перед магазином буде поставлено завдання об’єднати три стовпи «рітейл, ком’юніті та спорт».

Місія Gymshark полягала в тому, щоб зробити відвідування тренажерного залу доступним як для початківців, так і для досвідчених спортсменів, незалежно від фізичних здібностей, статі чи будь-якої іншої ознаки.

Цей дух втілився у життя завдяки інклюзивному дизайну. Манекени, створені у відповідності до реальних людей різних розмірів, форм, статі та здібностей, а також представлені безстатеві роздягальні.

Френсіс зосередився на досягненні такої ж впізнаваності бренду, як у Nike, Under Armour та інших відомих конкурентів.

«Ми хочемо закріпити за собою статус справді культового бренду», — сказав Френсіс, але поки що немає планів щодо відкриття ще одного магазину.

«Ми все ще стартап, нам потрібно зосередитись на тому, щоб зробити цей магазин успішним. Це фундаментальна зміна нашої бізнес-моделі: перехід від діджитал гравця до магазину. Перейти від повної відсутності магазинів до одного набагато більший крок, ніж перейти від одного магазину до 10».

Розкажіть друзям про новину