Виробник сантехніки Kohler використав силу давньогрецького бога моря Посейдона для нового ролика, що демонструє інноваційні можливості діджитал душу компанії.
Спільно із внутрішньою творчою командою Kohler ролик демонструє епічні візуальні ефекти, видатні характеристики та безшовну інтеграцію продуктів, щоб продемонструвати, як бренд дозволяє викликати воду як бог.
«Що робить діджитал душ Kohler таким особливим та інноваційним, то це те, що він дає вам можливість контролювати воду, як ніколи раніше. Це означає, що одним простим дотиком ми можемо створити неперевершений досвід прийняття душу, персоналізуючи кожен аспект до найдрібніших деталей. Коли ми приступили до мозкового штурму для кампанії, ми запитали, що — чи, швидше, хтось — ще повністю володіє водою? Використання грецької міфології дало нам багату територію для гри, надихаючи сміливими візуальними ефектами та ще сміливішою розповіддю. Через складність виконання та важливість правильного виконання для нас було вкрай важливо знайти правильного партнера — і ми, безумовно, зробили це з Framestore Pictures та режисером Мюрреєм Батлером», — сказала Бет Керін, креативний директор Kohler Co.
«Ми мали намір створити унікального персонажа, який міг би конкурувати за зовнішнім виглядом з фільмами Marvel або DC», — сказав Батлер. «Ми хотіли показати, що він був Посейдоном – первісним морським богом, об’єднаним з океаном, але з деякими унікальними штрихами, які зробили його нашим власним, і видатна робота нашої команди з гриму та костюмів відобразила це».