Світ грошей може здаватися закритим, керованим елітою та сильними світу цього. Британська фінансова технологічна компанія, що пропонує банківські послуги, Revolut стверджує, що хоче зруйнувати ці бар’єри та зробити фінанси доступнішими.
Revolut запустила кампанію під назвою Your Way In, яка показує, як звичайні люди відкривають раніше недосяжні можливості у грошах. У рамках кампанії представлений ролик, створений лондонським агентством Wieden+Kennedy, яке працює з Revolut з початку 2022 року. Він показує подорож світом, в якій різні персонажі потрапляють в несподівані сценарії, які зазвичай були б їм недоступні.
Хоча ситуації фантастичні та абсурдні, ідея полягає в тому, що послуги Revolut можуть допомогти людям розширити свої фінансові можливості та спростити управління своїми грошима.
Разом із рекламним відео представлена зовнішня реклама по всій Великій Британії, де зображені люди, які кидають виклик елітарним стереотипам про багатих чи фінансово підкованих. На одному білборді зображено молоду жінку із фразою «Це хлопець із грошима».
«Ми раді поділитися кампанією, яка звертається до аутсайдерів. Більшості з нас недоступні найвигідніші можливості у фінансах. Вони були надто дорогими, надто складними чи надто важкими для всіх нас, щоб отримати до них доступ», — сказав у своїй заяві Квентін Люс, глобальний керівник Revolut з інтегрованих медіа. «Revolut — це одна проста програма, яка відкриває світ грошей, який більшість людей ніколи не вважала за можливе, і дає людям впевненість у тому, що вони можуть отримати з цього максимальну користь».
Він продовжив: «Відзначаючи досягнення п’яти мільйонів клієнтів у Великій Британії, ми хочемо дати більшій кількості людей можливість робити те, що вони не могли робити раніше, і запросити їх до клубу, відкритого для всіх».
Revolut була заснована в 2015 році і спочатку пропонувала послуги з переказу та обміну грошей. Нещодавно вона була оцінена у 33 мільярди доларів і тепер пропонує інші продукти своїм більш ніж 20 мільйонам клієнтів у всьому світі, у тому числі в США.