З нагоди 31 Дня незалежності України Агенція публічних комунікацій Perfect PR оглянула ключові події, тенденції та інфоприводи, які впливали впродовж понад 30-ти років на репутацію України.
А за останніх шість місяців Україна зустрічала топполітиків світового рівня та голлівудських зірок, виграла Євробачення, отримала статус кандидата в ЄС, об’єднала навколо себе весь світ та головне – дала зрозуміти, що вона – це осередок свободи і сміливих людей. Цей рік сповнений небаченого досі єднання та самовизначення українців позначився і на комунікаціях.
«Нам як комунікаційникам надзвичайно цікаво було спостерігати за тим, як змінювались комунікації бізнесу та країни, з’являлись нові тренди та лідери думок. «Експорт» війни й героїзм українців, перший в Україні кіберфронт – у спецпроєкті «Як комунікувала Україна за 31 рік незалежності» ми спробували оглянути головні інфоприводи, тенденції в медіа, інструменти, формати та комунікаційні зміни», – коментують у Perfect PR.
У проєкті враховано події до липня цього року, а тому всі охочі можуть долучатися до його доповнення, адже подій та активностей про те, як комунікує країна – багато. Для цього напишіть свої пропозиції в коментарях у телеграм-канал під публікацією з проєктом.