Знаменитий бренд картопляних чіпсів закликає любителів павукоподібних та закусок підписати петицію до Міжнародного товариства арахнологів про визнання маловідомого павука офіційним «павуком Pringles». Це вид павука-аранеїда, який зазвичай зустрічається в Індії, Індонезії, Малайзії та Таїланді.
«Один погляд на цього неймовірного павука вражає вас – цей павук виглядає так само, як логотип Pringles. Як тільки ви це побачите, ви вже не зможете це розбачити: лінія росту волосся, очі-намистинки і навіть фірмові вуса – подібність неймовірна», – йдеться в заяві Kellogg.
Починаючи з 28 червня, інфлюенсери будуть ділитися спеціальним роликом, а фанати зможуть «усиновити» свого власного віртуального Pringles Spider.
«У 1968 році світу були представлені культова банка і логотип Pringles, але мало хто знав, що серед нас є істота, яка неусвідомлено поширює любов до Pringles», – додав керівник відділу маркетингу Pringles у США Маурісіо Дженкінс.
У разі успіху бренд заявив, що перші 1500 осіб, які підписали петицію, отримають безкоштовну банку Pringles.