Хоча може здатися, що світ повернувся до доковідової метушні, деякі галузі продовжують виявляти обережність, коли йдеться про громадську безпеку. Живі виступи, наприклад, значною мірою повернулися, але деякі театри, як і раніше, відмовляються заповнювати свою аудиторію на 100%.
Рітейлер Oechsle у Перу побачив у порожніх місцях кінотеатру унікальний спосіб залучити нових споживачів. Все, що для цього потрібно, — це манекени та QR-коди. Він об’єднався з агентством Fahrenheit DDB для кампанії «Mannequins Spectators», яка перетворила вільні місця у кінотеатрах на стратегічно розміщені вітрини магазинів.
У рекламному ролику креатори розповіли, як карантинні обмеження вплинули на їхній дохід, який значною мірою залежить від переповненої аудиторії. Оскільки вільних місць поменшало на 35%, тим, хто працював над підтримкою роботи театру, довелося зіткнутися з істотним скороченням заробітної плати. Тобто доти, доки не втрутився Oechsle і не викупив усі місця, що не продаються. Потім рітейлер заповнив місця вбраними манекенами, які можна побачити у вітринах, даючи відвідувачам театру можливість поглянути на деякі з доступних колекцій одягу в магазині.
До одягу було прикріплено бирки з QR-кодами для покупок, які глядачі могли сканувати прямо зі своїх місць. Розумний маркетинговий метод був набагато кращим, ніж купівля реклами в шоу-програмі, і він дав акторам на сцені те, чого вони справді потребували: повний зал на весь сезон.
Загнані в кут обмеженнями пандемії, медіапланувальники та покупці мали розробити розумну тактику охоплення, щоб підтримувати видимість продукту в той час, коли OOH та емпіричні зусилля були обмежені. «Mannequins Spectators» зуміли поєднати цікаву купівлю засобів масової інформації та творче вирішення проблем, перетворивши невдачу на реальну можливість.