Платформа для вивчення мов Rosetta Stone запустила нову кампанію «There’s A Word For That». Ця ініціатива, створена в партнерстві з рекламним агентством Duncan Channon, наголошує на унікальних якостях платформи.
В рамках кампанії представлені рекламні ролики від режисера Марі Шуллер під назвою «The Appointment» та «Turf War», де слова та вислови з різних мов представлені як унікальні персонажі. У першому ролику звичайна стрижка собаки перетворюється на подію високої моди, тоді як у другому кілька скульптур, що ожили, змагаються за увагу публіки на міській площі.
Ролики створюють візуальний ефект того, що мова є такою ж частиною фізичного світу, як архітектура та одяг.
«Коли ми шукали партнера для розробки нових нових способів показати, наскільки цікаво і доступно вчитися за допомогою Rosetta Stone, Duncan Channon вразив нас своєю вдумливою творчістю та гумористичним підходом», — сказав Пол Мішкін, генеральний директор IXL Learning, Rosetta. Материнська компанія Стоун.
«Всі знають, що вивчення мови – це процес, який вимагає часу і зусиль, тому ми свідомо вирішили розповідати забавні історії, які фокусуються на іншому боці медалі – радості, яка приходить навіть із невеликими перемогами у новій мові», — сказала Келлі Маккалоу креативний директор агентства Duncan Channon.
«There’s A Word For That» є медіа-стратегією, орієнтованою на активних учнів, а також на людей з різними культурними інтересами.