Звільни їх: рекламний ролик привертає увагу до засобів для гоління чоловіків
09 Чер 2022, 15:58

Звільни їх: рекламний ролик привертає увагу до засобів для гоління чоловіків

Важко вигадати елегантний спосіб спонукати чоловіків видалити волосся зі своїх геніталій, але рекламне агентство BETC, схоже, знайшло його завдяки своїй новій рекламі для Veet Men.

Зіркою ролика є пара куль, які подорожують світом, отримуючи нові відчуття на кожному кроці. В кінці ролика з’являється слоган «Set Them Free». Ймовірно, компанія мала на увазі не просто про кулі.

У рекламі показано нову маркетингову атмосферу компанії Veet, яка минулого року випустила рекламу, в якій ретельно ходила навкруги політики видалення волосся для жінок. В цій рекламі вибирає тут більш загадкове повідомлення.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео