Звільни їх: рекламний ролик привертає увагу до засобів для гоління чоловіків
09 Чер 2022, 15:58

Звільни їх: рекламний ролик привертає увагу до засобів для гоління чоловіків

Важко вигадати елегантний спосіб спонукати чоловіків видалити волосся зі своїх геніталій, але рекламне агентство BETC, схоже, знайшло його завдяки своїй новій рекламі для Veet Men.

Зіркою ролика є пара куль, які подорожують світом, отримуючи нові відчуття на кожному кроці. В кінці ролика з’являється слоган «Set Them Free». Ймовірно, компанія мала на увазі не просто про кулі.

У рекламі показано нову маркетингову атмосферу компанії Veet, яка минулого року випустила рекламу, в якій ретельно ходила навкруги політики видалення волосся для жінок. В цій рекламі вибирає тут більш загадкове повідомлення.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину