За останнє десятиліття кількість безпритульних, які померли від обмороження у Німеччині, різко збільшилася на 500%. Попри думку, що зміна клімату призведе лише до тепліших зим, кількість днів і ночей із сильними морозами зростає, наражаючи бездомних на велику небезпеку. Бездомність — це не лише відсутність тепла тіла, а й відсутність соціальної теплоти та уваги з боку інших людей.
Щоб привернути увагу до цієї соціальної проблеми, Fiftyfifty та Havas Germany представили кампанію «Winter in Germany», в якій представлені теплові зображення реальних бездомних у Дюссельдорфі, які зазнали впливу холоду. На зображеннях видно, як перехожі, помічені помаранчевим/червоним кольором на зображеннях, зроблених тепловізором, не помічають бездомних, які зливаються з холодним блакитним оточенням через переохолоджену температуру тіла.
Хуберт Остендорф, засновник Fiftyfifty каже: «Бездомність — найбільш кричуща форма бідності. Особливо у такій багатій країні, як Німеччина. Компанія Havas Germany для Fiftyfifty вражаюче свідчить про це. Тому що бездомність можна подолати, надавши людям з вулиці житло — як ми вже робили понад 80 разів у рамках нашої програми «Housing First».
«Це вражаючі знімки, які можуть надихнути нас на переосмислення лише з другого погляду. Ефект, який застає нас у тому, що ми недостатньо добре виглядаємо, хоча ми могли б», — додає Ерік Шеффлер, директор з продажу Havas у Німеччині та ECD Europe. «Ми сподіваємося, що цим заходом ми зможемо охопити багатьох людей і підвищити обізнаність про небезпечну для життя ситуацію безпритульних».
Кампанія спрямована на те, щоб надихнути людей по-новому поглянути на бездомних, підвищити обізнаність про небезпечну для життя ситуацію безпритульних та закликати до підтримки з боку громадянського суспільства та політиків. Кампанію можна побачити в районі Дюссельдорфа за допомогою різних засобів масової інформації, включаючи друк, кіно та ретельно продуману фреску в Дюссельдорф-Флінгерн.