Зображення безликих матерів показали невидимі труднощі материнства
25 Жов 2023, 17:31

Зображення безликих матерів показали невидимі труднощі материнства

Синці від ін’єкцій ЕКЗ, втрата вагітності, післяпологове відновлення та проблеми із психічним здоров’ям — про все це йдеться у новій кампанії «Invisible Mothers» від онлайн-спільноти для матерів Peanut.

«Коли у 2017 році Peanut запустилась, ландшафт материнства був зовсім іншим. Люди не говорили на табуйовані теми. Те, що ви бачите в Instagram, — це радощі та яскраві моменти, але реальність того, що відбувається за лаштунками, може бути зовсім іншою, — пояснює Ханна Гастінгс, віце-президентка з питань бренду та комунікацій платформи. — Ми хочемо пролити світло на реальність того, через що проходять жінки. Це чудово, що розмови відбуваються на Peanut, але ми хочемо кричати про це. Тому що якщо ми будемо продовжувати говорити про це серед людей, які живуть з цим, ми не зможемо спонукати до змін, чи не так?».

У рамках кампанії було проведене дослідження, яке показало, що 72% жінок відчували себе невидимими у своєму материнстві, а 46% не відчували підтримки з боку системи охорони здоров’я після пологів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Робота має на меті закликати суспільство визнавати, розуміти та підтримувати всі аспекти материнства.

«Ми хотіли показати реальність і те, що відбувається за лаштунками, чи то синці від ЕКЗ, кровотечі або шрами від естрогенних пластирів. Для нас було важливо випустити у світ щось таке, що змушує замислитися, можливо, навіть трохи шокує. Щоб люди зупинилися і задумалися. Оскільки жінки говорять про це на Peanut, ці зображення поширюються там. Насправді, вони поширюються навіть більше. Тож якби ми не показували реальність, це не було б автентичним посланням кампанії».

Усі героїні роботи — реальні жінки, здебільшого учасниці Peanut, що пережили досвід, який вони намагаються зобразити.

Гастінгс каже, що окрім вражаючих візуальних ефектів, важливо було переконатися, що люди, які побачать роботу, зможуть отримати доступ до практичних порад та інструментів, як підтримати жінок та сприяти розмовам, які будуть більш емпатичними та не сприятимуть виникненню відчуття невидимості.

Це відбувається у формі платформи під назвою «The State of Invisibility», яка включає найпоширеніші небажані запитання від суспільства, що сприяють відчуттю невидимості, а також альтернативні пропозиції, які, за словами жінок, вони хотіли б почути. Наприклад, там сказано, що замість того, щоб постійно запитувати: «Як дитина?», люди повинні питати: «Як ти насправді? Розумово, емоційно і фізично?».

Для розповсюдження кампанії Peanut використала соціальні мережі, зовнішню рекламу, диджитал, відео, електронну пошту та PR.

Розкажіть друзям про новину