Зірки серіалу «Клініка» та Джон Траволта заспівали у ролику в стилі мюзиклу
10 Лют 2023, 17:14

Зірки серіалу «Клініка» та Джон Траволта заспівали у ролику в стилі мюзиклу

Група компаній, що працюють в галузі мобільного зв’язку, T-Mobile знову організувала возз’єднання музичного колективу серіалу «Клініка» для цьогорічного Суперкубку, але цього разу зі спеціальним гостем – Джоном Траволтою.

У четвертому кварталі Великої гри оператор запустить рекламу, в якій Зак Брафф, Дональд Фейсон та Траволта обговорюватимуть переваги домашнього інтернет-продукту 5G від T-Mobile. Бренд раніше використав аналогічний ролик із зірками ситкому NBC «Клініка» минулого року як доповнення в останню хвилину до двох основних рекламних роликів Суперкубку з Майлі Сайрус та Доллі Партон у головних ролях.

Рекламний ролик, створений агенцією Panay Films, стане десятим поспіль рекламою T-Mobile у Великій грі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У ролику актори грають сусідів, які збираються разом, щоб заспівати риф на «Літні ночі» з мюзиклу «Бріолін», звеличуючи переваги домашнього інтернету T-Mobile. Це другий відомий мюзикл, спародійований оператором після того, як минулого року він заплатив за права на номер із «Вестсайдської історії».

Оскільки все більше людей продовжують працювати з дому, всі три основні оператори зв’язку (Verizon, T-Mobile та AT&T) розглядають домашній інтернет як перспективний шлях для впровадження бездротових послуг наступного покоління, або 5G. Минулого року кожен з них запустив ту чи іншу форму реклами, яка просуває їх продукти для домашнього зв’язку.

Розкажіть друзям про новину