Група компаній, що працюють в галузі мобільного зв’язку, T-Mobile знову організувала возз’єднання музичного колективу серіалу «Клініка» для цьогорічного Суперкубку, але цього разу зі спеціальним гостем – Джоном Траволтою.
У четвертому кварталі Великої гри оператор запустить рекламу, в якій Зак Брафф, Дональд Фейсон та Траволта обговорюватимуть переваги домашнього інтернет-продукту 5G від T-Mobile. Бренд раніше використав аналогічний ролик із зірками ситкому NBC «Клініка» минулого року як доповнення в останню хвилину до двох основних рекламних роликів Суперкубку з Майлі Сайрус та Доллі Партон у головних ролях.
Рекламний ролик, створений агенцією Panay Films, стане десятим поспіль рекламою T-Mobile у Великій грі.
У ролику актори грають сусідів, які збираються разом, щоб заспівати риф на «Літні ночі» з мюзиклу «Бріолін», звеличуючи переваги домашнього інтернету T-Mobile. Це другий відомий мюзикл, спародійований оператором після того, як минулого року він заплатив за права на номер із «Вестсайдської історії».
Оскільки все більше людей продовжують працювати з дому, всі три основні оператори зв’язку (Verizon, T-Mobile та AT&T) розглядають домашній інтернет як перспективний шлях для впровадження бездротових послуг наступного покоління, або 5G. Минулого року кожен з них запустив ту чи іншу форму реклами, яка просуває їх продукти для домашнього зв’язку.