22 Тра 2023, 13:57

Зірки баскетболу представили нову функцію Google

У рекламі Google Об’єктив допомагає фанатам WNBA (Жіноча національна баскетбольна асоціація) знайти речі, які носять їхні улюблені гравці, від Келсі Плум до Діді Річардс.

Наступного разу, коли хтось побачить омріяне вбрання на природі і буде занадто знервований, щоб запитати у людини, яка його носить, де вона його купила, то варто спробувати Google Об’єктив, щоб знайти схожі речі за допомогою камери на смартфоні.

Google представив рекламу за участю кількох гравців Жіночої національної баскетбольної асоціації (WNBA). У рекламі такі гравці, як Келсі Плум, Діді Річардс та Даймонд Дешилдс, носять яскраве вбрання за межами майданчика, привертаючи увагу модних фанатів. Плум і Дешилдс також знялися в останній кампанії Google Pixel, присвяченій НБА.

Використовуючи Google Об’єктив, технологію, яка дозволяє користувачам шукати в Google за зображеннями, а не за словами, фанати можуть знайти близький або точний збіг з одягом, який носили їхні улюблені гравці WNBA.

«Ця робота є частиною більш масштабної кампанії, яка розпочнеться найближчими тижнями, висвітлюючи низку нових способів пошуку в додатку Google, таких як Об’єктив та мультипошук», – сказав віце-президент Google з глобального маркетингу Марвін Чоу.

«На додаток до пріоритету високої якості результатів, пошукова команда постійно додає нові можливості, щоб допомогти людям досліджувати світ і ставити нові типи запитань новими способами. Наше постійне прагнення – створювати роботи, які проливають світло на ці нові можливості та розширюють уявлення людей про пошук у Google. Цей ролик – лише один із багатьох способів, якими ми пропонуємо «нові способи пошуку» для WNBA».

Рекламний ролик був розроблений власними силами Creative Lab Google.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео