Зірка «Спадкоємців» занурився у кавові зерна, щоб знайти персонажа для реклами Dunkin’
06 Лют 2025, 11:58

Зірка «Спадкоємців» занурився у кавові зерна, щоб знайти персонажа для реклами Dunkin’

Гурт The DunKings повертається на Супербоул.

Мережа кондитерських закусочних Dunkin’ оголосила про своє повернення у Велику гру, показавши рекламний ролик, який розкриває наступну главу The DunKings — вигаданого бойз-бенду, на чолі якого стоїть актор Бен Аффлек.

Цього разу Аффлек залучив свого брата Кейсі та іншого актора і бостонця Джеремі Стронга. У ролику «The Bean Method» брати закликають Стронга вийти з гримерки, а потім знаходять його повністю зануреним у відро з кавовими зернами.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Ми ж знімаємося в рекламі Dunkin’ Donuts, так? — запитав Стронг. — Я просто намагаюся знайти персонажа».

«The Bean Method» був створений незалежною креативною студією Artists Equity, заснованою Беном Аффлеком і його давнім другом і колегою по акторському цеху Меттом Деймоном.

Dunkin’ вперше представили The DunKings під час минулого Супербоула. До складу гурту входили Аффлек, Деймон та колишній квотербек НФЛ і семиразовий чемпіон Супербоула Том Бреді.

Розкажіть друзям про новину