Зірка серіалу «Останні з нас» та інші потрапив у загадковий особняк у новому ролику
12 Тра 2023, 11:40

Зірка серіалу «Останні з нас» та інші потрапив у загадковий особняк у новому ролику

Мобільна гра заручилася підтримкою зірки серіалу «Останні з нас» для кампанії, яка зібрала 38 мільйонів переглядів.

Педро Паскаль об’єднався з мобільною грою Merge Mansion для рекламної кампанії у стилі квест-кімнати. Кампанія була запущена для просування оновлення в грі, яке дозволяє гравцям потрапити до сімейного особняка Болтонів і представляє понад 50 предметів та 190 завдань.

До Паскаля приєдналися голлівудські актори Джессі Вільямс та Ешлі Бенсон. Режисером фільму виступив Мартін Вернер, а креативним партнером – агенція Reaktor Creative.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Перші три епізоди вже зібрали понад 38 мільйонів переглядів і були висвітлені у 300 засобах масової інформації, а останній вийшов 10 травня.

https://www.youtube.com/watch?v=0xg2XFhpevk&list=TLGG0uQILOXroqMxMTA1MjAyMw&ab_channel=MergeMansion

Розкажіть друзям про новину