Мобільна гра заручилася підтримкою зірки серіалу «Останні з нас» для кампанії, яка зібрала 38 мільйонів переглядів.
Педро Паскаль об’єднався з мобільною грою Merge Mansion для рекламної кампанії у стилі квест-кімнати. Кампанія була запущена для просування оновлення в грі, яке дозволяє гравцям потрапити до сімейного особняка Болтонів і представляє понад 50 предметів та 190 завдань.
До Паскаля приєдналися голлівудські актори Джессі Вільямс та Ешлі Бенсон. Режисером фільму виступив Мартін Вернер, а креативним партнером – агенція Reaktor Creative.
Перші три епізоди вже зібрали понад 38 мільйонів переглядів і були висвітлені у 300 засобах масової інформації, а останній вийшов 10 травня.