Зірка серіалу «Останні з нас» та інші потрапив у загадковий особняк у новому ролику
12 Тра 2023, 11:40

Зірка серіалу «Останні з нас» та інші потрапив у загадковий особняк у новому ролику

Мобільна гра заручилася підтримкою зірки серіалу «Останні з нас» для кампанії, яка зібрала 38 мільйонів переглядів.

Педро Паскаль об’єднався з мобільною грою Merge Mansion для рекламної кампанії у стилі квест-кімнати. Кампанія була запущена для просування оновлення в грі, яке дозволяє гравцям потрапити до сімейного особняка Болтонів і представляє понад 50 предметів та 190 завдань.

До Паскаля приєдналися голлівудські актори Джессі Вільямс та Ешлі Бенсон. Режисером фільму виступив Мартін Вернер, а креативним партнером – агенція Reaktor Creative.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Перші три епізоди вже зібрали понад 38 мільйонів переглядів і були висвітлені у 300 засобах масової інформації, а останній вийшов 10 травня.

https://www.youtube.com/watch?v=0xg2XFhpevk&list=TLGG0uQILOXroqMxMTA1MjAyMw&ab_channel=MergeMansion

Розкажіть друзям про новину

Нове відео