Зірка «Паперового будинку» закликав навчитися кохати знову у ролику автомобільного бренду
18 Вер 2024, 16:58

Зірка «Паперового будинку» закликав навчитися кохати знову у ролику автомобільного бренду

Зірка серіалу «Паперовий будинок» Педро Алонсо зіграв таємничого, але харизматичного продавця в новому офісі автобренду Alfa Romeo.

У ролику нового Alfa Romeo Junior під назвою «Learn to Love Again» Алонсо кинув виклик своїм учням продати йому автомобіль, прикритий простирадлом та про який невідомі деталі. Декілька людей провалили завдання, але все змінила дівчина, яка задала головному герою ролика питання про те, коли востаннє він закохувався.

Ролик націлений на допитливих і, можливо, пристрасних споживачів, які приймають рішення про покупку на основі того, як продукт викликає у них відчуття, а не його практичності чи гаджетів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Реклама є частиною великої багатоканальної кампанії для Alfa Romeo Junior, яка має вийти в Європу та Туреччину у вересні, і включатиме зовнішню, диджитал та друковану рекламу.

Розкажіть друзям про новину