Зірка серіалу «Паперовий будинок» Педро Алонсо зіграв таємничого, але харизматичного продавця в новому офісі автобренду Alfa Romeo.
У ролику нового Alfa Romeo Junior під назвою «Learn to Love Again» Алонсо кинув виклик своїм учням продати йому автомобіль, прикритий простирадлом та про який невідомі деталі. Декілька людей провалили завдання, але все змінила дівчина, яка задала головному герою ролика питання про те, коли востаннє він закохувався.
Ролик націлений на допитливих і, можливо, пристрасних споживачів, які приймають рішення про покупку на основі того, як продукт викликає у них відчуття, а не його практичності чи гаджетів.
Реклама є частиною великої багатоканальної кампанії для Alfa Romeo Junior, яка має вийти в Європу та Туреччину у вересні, і включатиме зовнішню, диджитал та друковану рекламу.