Новий телевізійний рекламний ролик бренду котячого корму Meow Mix, запущений під час шоу «Америка має талант» 18 липня, містить ремікс на класичний джингл 1974 року «Bye Bye Bye».
Ролик не лише демонструє корм бренду, але й знайомить глядачів з котячим бойз-бендом Tabby 5, очолюваним JC Chasez з гурту ‘N Sync. У рекламі представлені усі елементи класичного музичного відео в стилі 90-х років: чіпляючі голоси бойз-бенду, хореографія та дощ.
Ця робота є останньою ітерацією кампанії «Meow Mix Remix», яка переосмислює культову мелодію бренду в широкому діапазоні музичних жанрів, демонструючи, що коти не всі співають одну й ту саму пісню. Попередні ітерації кампанії включають пісню «Gatocito» діджея Pata Suave від 2019 року.
У TikTok також з’явилися різні кліпи, зокрема відео у форматі «питання-відповідь» з Chasez, у якому він відверто розповідає про зйомки кліпу з котячим музичним акомпанементом. Інший кліп — відео в TikTok, де він запрошує глядачів підспівувати.