Британська мережа фітнес-клубів Gym Group запустила кампанію, яка фокусується на тому, щоб люди почали користуватися новим абонементом у спортзалі.
Розміщуючи свою рекламу в певних ключових місцях по всій Великобританії, фітнес-бренд хоче донести своє повідомлення «За рогом є Gym Group», акцентуючи увагу на тому, що 50% дорослого населення Великобританії знаходиться в межах 15 хвилин їзди від спортзалу Gym Group.
Кампанія охоплює соціальні мережі, ТБ, брендинг, зовнішню рекламу, застосунок DoorDrop та аудіо, а також використовує ідею заміни незручних способів включення фізичних вправ у своє життя, таких як пересування меблів у вітальні або використання мішечків з рисом як обтяжувачів.
Новорічна кампанія була створена агентством DEPT.
«Ця гіперлокальна кампанія демонструє, як ми руйнуємо бар’єри на шляху до фітнесу та пропонуємо саме те, що хвилює людей, коли йдеться про вибір вигідного, якісного та зручно розташованого спортзалу, — зазначила керівниця відділу маркетингових комунікацій The Gym Group Емі Біннс. — Дуже приємно працювати з командою DEPT над цією захоплюючою новою кампанією, яка підтримує нас у цю найважливішу пору року у фітнес-календарі».
Креативний директор DEPT Бел Моретті додав: «Січень приносить чимало проблем, і багато брендів шукають шляхи їх вирішення. Це один з тих чудових моментів, коли ви виявляєте, що весь цей час сиділи на тому, чого хоче ваша аудиторія. Хороша якість, низька ціна і дуже близько — тому є сенс просто повторювати це знову і знову».