Жінки з усього світу об’єднались, щоб створити найбільш нелегальне пиво
08 Бер 2024, 17:01

Жінки з усього світу об’єднались, щоб створити найбільш нелегальне пиво

Щоб привернути увагу до глобальної гендерної несправедливості, незалежний феміністичний бренд крафтового пива Muschicraft випустив «The Most Illegal Beer». Цей ель навмисно порушує закони понад 50 країн світу — просто тому, що його виготовляють жінки.

Незважаючи на численні досягнення у сфері прав жінок за останні роки, у понад третині країн досі існують закони, які забороняють жінкам робити те, що дозволено чоловікам — обмежують вибір роботи, а також диктують, як вони повинні виглядати і поводитися.

Це суворе нагадування про те, що гендерна нерівність залишається актуальною проблемою і в 2024 році, і що жінкам все ще відмовляють у тих самих професійних та особистих свободах, що й чоловікам.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Жінки з Уругваю, Італії, Шрі-Ланки, Мадагаскару, США та інших країн об’єдналися для створення цього пива. Свідоме залучення жінок до кожного етапу виробництва та дистрибуції призвело до того, що пиво порушувало один або кілька законів країн походження: виробництво алкоголю (незаконне в Лівані), очищення працюючого обладнання (незаконне в Уругваї та 9 інших країнах) тощо. Деякі закони порушували навіть самі працівниці пивоварні, коли наносили макіяж і носили джинси з низькою посадкою або потягували пиво під час роботи барменом.

«Наше пиво створювалося як смілива провокація проти патріархального світу. У цьому світі стандарт — чоловічий: пиво — напій для «чоловіків», правила написані «чоловіками». Ми хочемо поставити все це під сумнів і кинути виклик. Зміни завжди починаються з розмов. Я маю намір дати людям тему для розмови за допомогою цього пива — вони повинні говорити про гендерну рівність і про те, як ми можемо її досягти», — каже Софі Чаннетт, засновниця феміністичного крафтового пивного бренду Muschicraft.

Продажі «The Most Illegal Beer» дозволять зібрати кошти на підтримку міжнародної організації Women For Women International, яка бореться за гендерну рівність. Пиво також буде надіслано до міністерств юстиції та законодавчих органів у країнах із заборонними законами з метою стимулювання змін.

Нове пиво можна буде придбати онлайн з 8 березня 2024 року.

Розкажіть друзям про новину