Жінка з бджолиним гніздом на голові знялась у ролику про жахливий Wi-Fi
27 Жов 2022, 13:18

Жінка з бджолиним гніздом на голові знялась у ролику про жахливий Wi-Fi

Напередодні моторошного сезону остання кампанія американської телекомунікаційної компанії Xfinity стверджує, що є жахи гірші, ніж у фільмах, наприклад життя з жахливим домашнім інтернетом.

Xfinity запустила свою останню комедійну кампанію «Not That Bad», в якій представлені два ролики, що підкреслюють безглуздість життя з поганими інтернет-сервісами. 30-секундні ролики, розроблені у співпраці з агентством Goodby Silverstein & Partners (GS&P), розповідають про життя людей, обтяжених як фізичними, так і технологічними невдачами.

https://www.youtube.com/watch?v=2n0pjr8hHx0&ab_channel=Xfinity

«Ми хотіли відтворити комедійні ситуації, в яких головний висновок: «О, тут можна зробити очевидний і простий вибір», — сказав Джон Воланске, креативний директор GS&P. «Ми всі говорили: «Все не так уже й погано» про життєвий вибір, який, як ми знаємо, можна було б покращити. Але коли справа доходить до головних героїв, яких ви бачите у цій кампанії, ні, все справді так погано».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Поряд із роликами і якраз до Хелловіна бренд також створив плейлист, що складається з розчарованих криків людей, які знають, як це — не мати домашнього інтернету. Записи доступні для стрімінгової передачі на SoundCloud та YouTube.

https://www.youtube.com/watch?v=WQrQPyXyxVI&ab_channel=Xfinity

Хоча, згідно з недавнім дослідженням Pew Research, все більше людей вибирають Інтернет тільки для смартфонів замість домашніх широкосмугових підключень, Xfinity продовжує враховувати зростаючу потребу в надійному джерелі якісніших домашніх підключень, особливо з урахуванням того, що пандемія значно збільшила віддалену роботу.

Наголошуючи на передбачуваній ненадійності точок доступу, Xfinity сподівається надати споживачам більш безпечний варіант для повсякденних потреб.

«Ми працюємо більше з дому, ніж будь-коли раніше, від роботи до навчання та розваг, і все ж багато хто все ще покладається на свої мобільні пристрої у всіх цих заходах», — сказав Хосе Велес-Сільва, віце-президент з маркетингу мультикультурних брендів у Comcast. «Справа в тому, що домашній інтернет ніколи не був таким важливим, і ми хочемо, щоб люди знали, що їм не потрібно платити, особливо з урахуванням того, наскільки доступним є Xfinity Mobile і домашній інтернет для більшої кількості сімей по всій країні».

Кампанія проходитиме по всьому світу на телебаченні, радіо, діджитал форматі та соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину