«Жага [до перемоги]»: Гарік Корогодський та Леся Патока випустили благодійну колекцію одягу
02 Жов 2023, 16:31

«Жага [до перемоги]»: Гарік Корогодський та Леся Патока випустили благодійну колекцію одягу

В Україні випустили колекцію лімітованих арт-об’єктів — речей, розроблених спеціально до майбутнього дня перемоги України. Колекцію «Жага [до перемоги]» розробила Леся Патока, а випуск та промо підтримав Гарік Корогодський. Весь прибуток від продажу автори спрямують на благодійність.

Усі одиниці колекції пошиті вручну й мають низку авторських елементів з посиланнями до історії, що відбувалася колись або твориться прямо зараз у перед очима українців. Речі, що увійшли до першого дропу, уособлюють чотири арткоди нації: 

  •  «Воля». Футболка з зображенням шостого президента України Володимира Зеленського, якого після 24 лютого 2022 року часто фотографували в одязі з принтом на грудях «I’m Ukrainian». Цей принт автори доповнили підписом «He’s ours, we reply with pride» як уклін та повагу українців до президента, що згуртували націю. 
  •  «Душа». Білий світшот з вишитою жовто-блакитною рукою, що символізує українців, які співають гімн у складні й радісні часи. Для цієї одиниці Леся взяла рядки з першого англійського перекладу гімну України, що був опублікований у виданні The New York Times 1918 року. 
  •  «Кров». Світшот на честь кожного українця, якому довелося пройти через заборони, революцію та війну, аби вибороти власну країну. В центрі розташована цитата з молитви до новомучеників, які поклали життя, але не втратили любові попри страждання. «Вас нищили за те, що ви безмежно любили» як присвята загиблим військовим, волонтерам, цивільним.
  •  «Сила». Мінімалістичний світшот з вишивкою «Нескорені»  — однією з визначальних якостей українців як нації. Спереду вишивається код нескореного міста, яке хоче підтримати власник «Сили».
У цій колекції ми використали десятки технік шиття, обʼємну вишивку, виключно українські шрифти, ручну роботу, але найголовніше — міцно сплели її сенсами площі 603 628 км². Усе це — щоб пихато носити українські арткоди за кордоном, гордовито дарувати обʼєкти іноземцям, феєрично виступати на самітах і прес-конференціях і, звісно, вдягти ці речі на день нашої Перемоги, який ми з жагою прагнемо наблизити.
Леся Патока

Окрім цього, як втілення авторської зухвалості, на звороті кожної речі вишиті фрази Гаріка Корогодського. Наприклад, всередині світшоту «Кров» розташований оберіг-ладанка з «голосом Гаріка» — «Stay protected». Так автор закликає зберігати зухвалу вдачу, але при цьому не нехтувати духовними оберегами. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
ЖАГА — це вигук. Мені давно кортіло зробити щось суто українське. Не переклад, не бізнес. Такий арт, щоб мій голос було чутно здалека. Ми з Лесєю виплеснулися у цій колекції. У ній обласкані кожна деталь, кожна буква. Я спустошений, і я щасливий.
Гарік Корогодський

Усі чотири елементи випущені в 32 екземплярах. Колекція лімітована. Таку кількість вибрали на честь 32-ї річниці Незалежності України, яку українці та їх друзі відзначають цього року. Автори закликають зберігати витвори до дня Перемоги або носити щодня, наближаючи дату. 

Кожен елемент пронумерований, щоби власник знав, річчю якого порядкового номера він володіє. Усі моделі — унісекс, у трьох розмірах XS/S, M/L, XL/2XL. 

100% прибутку від продажу першого дропу автори колекції направлять у чотири українські фонди та проєкти: «Птахи», «Це моє місто», «Хата поруч» від «Життєлюба», «Пункти незламності».

Розкажіть друзям про новину