Збір сліз єдинорога та доїння Нессі: бренд газованих напоїв показав процес створення нових смаків
29 Кві 2025, 16:09

Збір сліз єдинорога та доїння Нессі: бренд газованих напоїв показав процес створення нових смаків

Шотландський бренд безалкогольних напоїів Irn-Bru завершив майже 30-річне партнерство з креативним агентством Leith новою кампанією, сповненою міфічних примх.

Реклама нібито привідкриває завісу над нетрадиційними процесами, що лежать в основі нових смаків Irn-Bru Xtra.

Ці процеси включають доїння Лох-Несського чудовиська та збір сліз єдинорога, щоб видобути життєво важливі інгредієнти для створення двох нових смаків напою — «Nessie Nectar» та «Unicorn Tears». Ці ролики пародіюють звичайні закулісні відео з ремісниками, до яких сьогодні схиляються багато брендів продуктів харчування та напоїв.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину