Мережа АЗК «WOG» створила креатив із закликом для українців зберігати пальне для перемоги.
28 Кві 2025
- The Economist присвятило обкладинку першим 100 дням президентства Трампа
- Як знайти адекватних партнерів: гайд із доброчесних комунікацій у рекламі. Частина 1
- Давид із сумками та херувим із паспортом: британська авіакомпанія створила серію статуй
- «Синій екран смерті» перетворили на символ фінансових змін
- Імена відомих українців замінили їхніми вчителями у титрах до фільму
- Рекрутингова кампанія батальйону ТрО переосмислила образ «диванних військ»
- Перепливач Тиси чи маляр у Польщі: ролик 24 OМБр закликав зіграти в гру
- Uklon адаптував застосунок для підтримки інклюзивних поїздок