З культового логотипу «I Love NY» прибрали серце
17 Жов 2024, 17:17

З культового логотипу «I Love NY» прибрали серце

Нью-йоркська агломерація має один із найнижчих показників реєстрації донорів органів у країні, залишаючи рішення про донорство на розсуд членів сім’ї для переважної більшості донорів. При надходженні в лікарню лише близько 20% є зареєстрованими донорами.

Зважаючи на цю статистику, нью-йоркців просять відкрити свій розум і серце для донорства органів у новій потужній рекламній кампанії від LiveOnNY, федеральної організації із закупівлі органів, призначеної для Нью-йоркської агломерації.

Друкована кампанія почне з’являтися цього тижня і триватиме протягом наступних трьох місяців у всіх транспортних службах Нью-Йорка.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У рекламі використали культовий логотип «I Love NY», але без важливої деталі — червоного серця, а нижче написано: «Нью-Йорку потрібні донори органів».

Інша реклама сміливо закликає потенційних донорів «Вийти героєм», а нижче зазначена інформація про те, що одна людина може врятувати до восьми життів, ставши донором органів.

Кампанія має на меті дати нью-йоркцям краще розуміння того, який вплив вони та їхні близькі можуть мати, пожертвувавши свої органи.

Розкажіть друзям про новину