З культового логотипу «I Love NY» прибрали серце
17 Жов 2024, 17:17

З культового логотипу «I Love NY» прибрали серце

Нью-йоркська агломерація має один із найнижчих показників реєстрації донорів органів у країні, залишаючи рішення про донорство на розсуд членів сім’ї для переважної більшості донорів. При надходженні в лікарню лише близько 20% є зареєстрованими донорами.

Зважаючи на цю статистику, нью-йоркців просять відкрити свій розум і серце для донорства органів у новій потужній рекламній кампанії від LiveOnNY, федеральної організації із закупівлі органів, призначеної для Нью-йоркської агломерації.

Друкована кампанія почне з’являтися цього тижня і триватиме протягом наступних трьох місяців у всіх транспортних службах Нью-Йорка.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У рекламі використали культовий логотип «I Love NY», але без важливої деталі — червоного серця, а нижче написано: «Нью-Йорку потрібні донори органів».

Інша реклама сміливо закликає потенційних донорів «Вийти героєм», а нижче зазначена інформація про те, що одна людина може врятувати до восьми життів, ставши донором органів.

Кампанія має на меті дати нью-йоркцям краще розуміння того, який вплив вони та їхні близькі можуть мати, пожертвувавши свої органи.

Розкажіть друзям про новину