28 Сер 2022, 19:20
PR

Як зростати артисту, виконавцю, інфлюенсеру: інтенсив від MOЗGI Group

Готові розпочати понеділок зі стрімкого апгрейду? 

Професійні друзі з MO3GI GROUP (так-так, це ті самі, що розкрутили Потапа, «Время і стекло» і зараз Надю Дорофееву) підготували для вас, талановитих артистів, виконавців і інфлюенсерів, онлайн-інтенсив — курс на платформі Bazilik School.

На курсі: 

  • розкажуть, як стати зіркою свого бренду;
  • навчать будувати стратегію та ефективну PR-кампанію;
  • допоможуть організувати дієві колаборації для артистів і власного бренду;
  • відкриють секретики роботи з контекстом сьогодення.

Щоб налаштуватись на їх вайб, зазирніть у цю статтю, але найцікавіше вони залишили для учасників курсу.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Дати програм: 29,31 серпня, 1,5 вересня.
Вартість навчання — за донат і ми не про 🍩
Реєструйтесь хутчіше за посиланням на сайті, бо як стати зіркою або працювати з нею, у книжках не напишуть.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео