07 Бер 2024, 14:16

Як заробити на Twitch: 7 найкращих способів

Дізнайтеся, як отримувати дохід на Twitch від підписки, продавати мерч, заробляти на партнерських програмах та багато іншого.

Twitch пропонує унікальний спосіб побудови бізнесу. Глядачі можуть спостерігати за тим, як їхні улюблені креатори контенту грають у відеоігри або створюють інші форми розваг — від розслаблюючого сенсорного досвіду ASMR-аудіо до «просто розмовних» стрімів. Чим більше глядачів охоплюють прямі трансляції, тим більше грошей можна заробити: деякі стрімери заробляють тисячі доларів щомісяця на монетизації своїх каналів на Twitch.

З цієї статті ви дізнаєтеся, як стрімери заробляють гроші на Twitch і як ви можете робити те саме.

Що таке Twitch?

Twitch — платформа для прямих трансляцій, на якій креатори контенту грають у кіберспортивні ігри, стрімлять музику та багато іншого, часто одночасно спілкуючись з аудиторією. Відеоігри є найпопулярнішою категорією контенту на платформі — у будь-який час доби одночасно транслюється понад 3 000 унікальних ігор.

Відеоігри є найпопулярнішою категорією контенту на платформі.

Twitch показує глядачам канали, які вони можуть переглядати у прямому ефірі, а також категорії, які їм можуть сподобатися. Глядачі можуть прокручувати головну стрічку, переглядати каталог Twitch і шукати певні типи відео, які вони хочуть переглянути. Вони також можуть підписатися на своїх улюблених стрімерів Twitch за невелику щомісячну плату.

Багато стрімів Twitch також існують виключно для того, щоб люди могли поспілкуватися один з одним, і користувачі можуть переглядати кімнати чату, щоб знайти тему, яка їх цікавить. Хоча існує незліченна кількість способів використання цієї платформи для прямих трансляцій, пошук популярної ніші для вашого каналу є ключовим фактором для отримання стабільного доходу.

Що таке афілійована програма Twitch?

Афілійована програма Twitch — це одна з двох офіційних програм, які Twitch пропонує креаторам для монетизації своїх каналів. Twitch автоматично зв’язується з акаунтами, які відповідають певним критеріям, щоб стати афіліатами.

Вам може бути запропоновано приєднатися до афілійованої програми Twitch, якщо ви відповідаєте наступним чотирьом вимогам:

  • Досягли 50 підписників
  • Стрімили протягом восьми годин
  • Стрімили протягом семи різних днів
  • Охопили в середньому трьох глядачів

Як заробляти гроші як афіліат Twitch?

Як тільки ваш канал отримає статус афіліата, Twitch сповістить вас про це у вашому кабінеті користувача, і ви матимете можливість почати користуватися додатковими функціями. Статус афіліата Twitch відкриває два способи монетизації вашого каналу:

Підписки на Twitch

Після того, як вас приймуть до афілійованої програми Twitch, ви можете почати пропонувати власні рівні підписок прямо в Twitch. Кнопка «Підписатися» з’являється під правим нижнім кутом вашого стріму, і підписники можуть натиснути на неї, щоб дізнатися більше про переваги, які вони отримують, оформивши підписку.

У Twitch ви також можете встановити три різні рівні підписки: $4,99, $9,99 і $24,99 на місяць.

Подивіться, як налаштував свої рівні популярний стрімер Ninja:

Деякі з переваг, які ви можете запропонувати підписникам, — це кастомизовані емодзі для використання в чаті, значки підписників, які з’являються поруч з іменем підписника в чаті, перегляд без реклами та стріми лише для підписників. 

Twitch Bits

Ще одна перевага афіліатів Twitch — це Twitch Bits, віртуальна валюта, яку глядачі можуть придбати, щоб привітати стрімерів під час трансляції. Зазвичай стрімери отримують один цент за кожен біт, отриманий під час трансляції. Стрімери можуть встановлювати ліміти на мінімальну кількість бітів, яку підписник повинен надіслати, щоб підтримати їх.

Стрімери Twitch також можуть створювати власні Cheermotes (емодзі, які є унікальними для каналу), які глядачі можуть використовувати для підтримки — чим більше бітів вони витрачають, тим цікавіший Cheermote.

У чатах стріму можна знайти найпопулярніших Cheerers (вболівальників) за тиждень. Наприклад, цей стрімер отримав 41 700 бітів, що приблизно еквівалентно $417, лише від 10 найкращих вболівальників:

Щотижневий топ вболівальників відображається в чатах стрімерів

Що таке партнерська програма Twitch?

Партнерська програма Twitch — це більш ексклюзивна програма для креаторів Twitch із постійною аудиторією. Вона вища рівнем за афілійовану програму, і щоб приєднатися до неї, вам потрібно подати заявку.

Вимоги до учасників цієї програми не такі чіткі, але вам потрібно мати сформовану та зацікавлену аудиторію, регулярно стрімити та бути прикладом для наслідування у своїй спільноті.

Щоб мати змогу стати партнером, вам також потрібно виконати ці вимоги:

  • Трансляція протягом 25 годин
  • Стрімінг протягом 12 різних днів
  • У середньому 75 глядачів

Як заробляти гроші як партнер Twitch?

Ставши партнером Twitch, ви зможете показувати рекламу під час своїх трансляцій. Так ви зможете отримувати ще більше доходу. Однак, ця стратегія монетизації найбільш ефективна, якщо ваша аудиторія велика, оскільки ви будете отримувати гроші за кількість показів кожного оголошення.

Згідно з відповіддю на Quora від стрімера Twitch, ви отримаєте $3,50 за кожні 1 000 переглядів реклами. Отже, якщо у вас менше 1 000 глядачів на стрімі, ви заробляєте копійки за оголошення.

Однак, якщо у вас великий стрім з тисячами глядачів, запуск одного-двох коротких оголошень кожні 30 хвилин або годину може стати чудовим способом отримати додатковий дохід.

7 найкращих способів заробити на Twitch

Окрім офіційних програм Twitch, на платформі існує безліч способів заробляти гроші. Якщо ви тільки починаєте свою кар’єру стрімера на Twitch, майте на увазі, що для того, щоб ваш канал набрав глядачів, може знадобитися певний час. Щоб запустити свій канал, постійно виходьте в ефір і транслюйте популярні ігри (або обраний вами тип контенту), які хочуть бачити глядачі. Ось кілька способів, як почати заробляти гроші.

1. Приймайте донати

Як початківець, ви ще не можете налаштувати рівні підписки, але ви все одно можете отримувати донати від людей, які переглядають ваші відеостріми. Створіть кнопку “Donate” через сторонню компанію, наприклад, PayPal, або скористайтеся сервісом на кшталт Streamlabs, щоб створити сторінку для чайових і почати отримувати додаткові гроші за рахунок чайових і донатів на своєму каналі Twitch.

Наприклад, подивіться, як MuTeX налаштував свій профіль. Він створив кілька панелей з посиланнями на інші соціальні мережі, варіанти підписки на них і кнопку “Donate” для підписників Twitch, які хочуть підтримати канал:

2. Додайте партнерські посилання у свій профіль

Щоб заробляти на афілійованому маркетингу на Twitch, ви можете просто розмістити посилання на деякі з ваших улюблених продуктів у своєму профілі, щоб будь-хто міг переглянути й купити товари, які його зацікавили. Саме таким методом скористалася у своєму профілі стрімерка Alixxa:

Кожне з наведених вище зображень використовує партнерське посилання, тому Alixxa може отримувати відсоток від будь-якої покупки, яку можуть зробити її підписники, що ще більше збільшує її щомісячний дохід.

Ви також можете розмістити своє партнерське посилання в чаті, щоб глядачі могли зробити покупку, коли ви згадуєте продукт у своєму стрімі Twitch.

Щоб додати партнерські посилання до свого профілю або в чат, спочатку зареєструйтеся в партнерських програмах ваших улюблених компаній і отримайте схвалення. Або ж ви можете приєднатися до партнерських програм, орієнтованих на конкретну платформу, наприклад, Amazon Associates. За допомогою цієї програми ви можете згадувати продукти Amazon і розміщувати партнерські посилання на них на своєму каналі. Щоразу, коли глядач використовує ваше посилання, щоб купити цей товар на Amazon, ви будете отримувати комісію.

3. Створіть сторінку на Patreon

Оскільки нові стрімери на Twitch не можуть одразу створювати програми підписки на основі Twitch, Patreon — це можливість почати заробляти гроші безпосередньо з підписників. Patreon — платформа для монетизації, яка дозволяє контенту пропонувати підписки за різними ціновими категоріями, причому кожен рівень зазвичай включає в себе певні переваги. За допомогою Patreon стрімери можуть встановлювати рівні підписки та перераховувати переваги, які надаються на кожному рівні. Наприклад, ви можете запропонувати підписникам певного рівня персоналізований заклик.

4. Шукайте спонсорства та партнерства з брендами

Спонсорство брендів і партнерство з відповідними компаніями може бути потужною стратегією монетизації для великих каналів. Хоча деякі бренди отримують значну вигоду від партнерства з мікроінфлюенсерами (креаторами контенту, які мають від 10 000 до 100 000 підписників), бренди все одно хочуть переконатися, що стрімери, яких вони спонсорують, мають достатньо велику аудиторію, щоб партнерство було їм вигідним.

Спонсорство та партнерство брендів може набувати різних форм. Один із способів просування бренду — це згадка про його продукт або послугу в стрімі. Така реклама може виглядати органічно — творець контенту просто розповідає своїй аудиторії про продукт або послугу, яку вони люблять, під час звичайного стріму.

Ви повинні попередити глядачів, що вам заплатили за просування продукту або послуги.

Однак, як стрімер ви повинні попередити глядачів, що вам заплатили за просування цього продукту або послуги. Крім того, згідно з Умовами користування Twitch, ви також повинні вказати, що Twitch не стоїть за цією рекламою, використовуючи відмову від відповідальності на кшталт: «Це реклама [Ваше ім’я]. Twitch не спонсорує і не схвалює цю рекламу і не несе за неї відповідальності».

Інший спосіб співпраці з брендами — запросити їх спонсорувати цілий стрім. Стрімери Twitch, які співпрацюють з брендами, можуть відображати назви своїх спонсорів у назві свого стріму. Ця стратегія спонсорованого стріму привертає ще більше уваги до бренду та його пропозицій, навіть якщо глядачі пропускають саме ті моменти, коли ви про них згадуєте.

5. Продавайте власний мерч

Продаж власного мерчу може бути вигідним джерелом доходу. Ви можете продавати футболки, пледи, худі, ручки та капелюхи з вашим логотипом або дизайном. Створення магазину на платформі електронної комерції, як-от Shopify, дозволяє вам продавати мерч та отримувати прибуток, а також зміцнювати свій бренд.

6. Створіть канал на YouTube

Подумайте про створення каналу YouTube, щоб ваша аудиторія могла споживати й ділитися вашим контентом за межами платформи Twitch. Згодом ви зможете монетизувати свій канал на YouTube, відкривши для себе абсолютно новий спосіб отримання доходу.

7. Запропонуйте коучинг

Подумайте про те, щоб використовувати свою аудиторію для надання послуг стрімерам-початківцям на Twitch. Наприклад, ви можете надавати коучингові послуги, щоб поділитися своїм досвідом побудови аудиторії на Twitch.

Інші послуги, які ви можете запропонувати:

  • Кастомізація профілю
  • Графічний дизайн для панелей і банерів
  • Дизайн мерчу та налаштування магазину
  • Побудова сильного бренду як стрімера

Все, що ви навчилися робити на своєму каналі Twitch, може стати цінною послугою для стрімерів-початківців.

Скільки грошей можна заробити на Twitch?

Після того, як ви почнете отримувати прибуток, Twitch виплачує кошти кожні 15 днів за допомогою таких методів, як прямий депозит і PayPal — як правило, якщо на вашому рахунку є більше $50. Якщо ви хочете отримати виплату банківським переказом, вам доведеться почекати, поки ви заробите $100, щоб отримати виплату.

Сума грошей, яку ви можете заробити на Twitch, значною мірою залежить від того, скільки глядачів постійно підключаються до ваших трансляцій і від частоти ваших стрімів. Хоча більша аудиторія зазвичай вважається ключем до збільшення вашого доходу, інші фактори, такі як підписники вищого рівня та донори, можуть вплинути на суму грошей, яку ви заробляєте.

Щоб оцінити, скільки стрімери з різною аудиторією можуть заробляти на Twitch щомісяця, Streamer Facts підготували цей аналіз:

Кількість глядачівОчікуваний дохід
5-10 глядачів на одному стрімі$50–$200 на місяць
20 глядачів на одному стрімі$200–$400 на місяць
50 глядачів на одному стрімі$500–$750 на місяць
100 глядачів на одному стрімі$1 000–$1 500 на місяць
1 000 глядачів на одному стрімі$5 000 на місяць
5 000 глядачів на одному стрімі$13 000 на місяць
10 000 глядачів на одному стрімі$30 000 на місяць

Для того, щоб зібрати від 5 до 10 середньостатистичних глядачів на один стрім, потрібен час, тому майте на увазі, що Twitch може бути не найкращим способом швидкого заробітку. Однак, якщо ваша мета — отримувати щомісячний дохід як професійний геймер, початок роботи на Twitch — це перший крок.

Як сформувати аудиторію на Twitch?

Існує кілька кроків, які ви можете зробити, щоб створити свою аудиторію на Twitch:

1. Знайдіть свою нішу

Пошук своєї ніші допомагає сформувати аудиторію, зацікавлену в конкретному контенті, який ви створюєте і транслюєте. Якщо ваш канал не сфокусований — одного дня ви транслюєте гру Fortnite, а наступного — ділитеся живою музикою, вам буде складніше залучити й утримати цільову аудиторію, зацікавлену у вашому контенті.

Замість цього оберіть один напрямок. Наприклад, якщо ви присвятите свій канал стрімінгу Minecraft, то, сфокусувавшись на цій грі, ви зможете сформувати аудиторію геймерів-однодумців.

2. Залучайте своїх глядачів

Хоча популярний стрімер може виглядати так, ніби він просто грає в гру або розмовляє зі своєю аудиторією, вони монетизували мистецтво стрімінгу на Twitch, ставши креаторами, обов’язковими для перегляду. Найкращі практики для залучення вашої аудиторії включають наступне:

  • Спостерігати за іншими стрімерами для пошуку ідей щодо стратегій
  • Бути досвідченим гравцем
  • Спілкуватися з глядачами під час трансляцій
  • Спілкуватися з глядачами в чатах
  • Проводити спеціальні заходи для підписників каналу
  • Проводити регулярні прямі ефіри на Twitch

Докладаючи такі зусилля, ви можете залучити лояльну аудиторію, яка буде зацікавлена у вашому контенті.

3. Побудуйте свою мережу

Ключовим аспектом для того, щоб стати стрімером Twitch, є перегляд та взаємодія з іншими стрімерами. Це допоможе вам налагодити зв’язок з креторами контенту і створити спільноту. Крім того, якщо ви потоваришуєте з іншими стрімерами, ви можете почати стрімити разом, щоб ділитися — і потенційно розширювати — аудиторію, щоб охопити ще більше шанувальників.

Побудова вашої мережі також включає активну участь у чатах, коли ви дивитеся трансляцію стрімера. Це ще один ефективний спосіб просувати своє ім’я та канал, збільшуючи шанси на те, що глядачі натиснуть на ваш профіль і почнуть стежити за вами.

4. Посилюйте свій особистий бренд та онлайн-присутність

Twitch не може бути єдиним місцем, де ви маєте просувати свої стріми. Подумайте про створення сайту (або принаймні мерч-сайту), а також акаунтів на YouTube, X (раніше Twitter), Instagram та в інших соціальних мережах.

Створюючи особистий бренд і будучи активним на кількох платформах соціальних мереж, ви збільшуєте загальне охоплення, допомагаючи ще більшій кількості глядачів відкрити для себе ваш канал на Twitch.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео