04 Чер 2024, 14:52

Як визначитись, які саме ділові івенти потрібні вашому бізнесу

Якщо добряче собі помислити, то на питання «А які ж саме бізнес-івенти потрібні бізнесу?» відповідь буде очевидна — всі. Ну, їх же тому і вигадали, щоб певний івент вирішував певну бізнес-задачу.

Та і взагалі, якщо бізнес щось замовляє, то точно для того, щоб це «щось» приносило якусь користь. В іншому випадку всі мої знання економіста-міжнародника, виплекані Адамом Смітом, Маршаллом, Макконнеллом, Котлером та Траутом і купою інших поважних практиків та теоретиків, будуть суперечити самій суті економіки й маркетингу. Тому що, що б там не казали, бізнес — це завжди про прибуток, а івенти — це один з інструментів систем внутрішнього і зовнішнього маркетингу, який цьому бізнесу допомагає. 

Одні формати заходів розв’язують задачі статусності, другі — мотивації, в інших — задачі реклами, ще в якихось — продажу. Важливо зазначити те, що івент — це лише один з інструментів, який працює завжди в комплекті з іншими. 

Якщо ми використовуємо івент для командоутворення, то це означає, що слід і в компанії працювати з командою, і нести ці самі командні цінності в робочому режимі. Чи, якщо ви презентуєте крутий електричний пікап на сцені, то, безумовно, було б круто, щоб наступного дня гості могли б на ньому покататися, зробити тест-драйв і бажано, щоб під час поїздки в автомобілі не потріскалося скло. А, наприклад, чорна ікра на новорічному корпоративі буде дуже недоцільною, якщо заробіток співробітників нижчий за прожитковий мінімум.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Так чи інакше, основна перевага в заходах будь-якого формату це — час. Адже, як не крути, гості перебувають на заході точно більше ніж годину, а часто і всі 8 годин. І в кожного організатора є ціла купа часу, щоб передати гостям важливу для цього самого організатора інформацію, закріпити її у свідомості гостя чи навіть додати певну емоційну прикрасу.

І з кожним днем ця перевага івенту стає ціннішою і ціннішою. Адже швидкість передачі та обробки інформації, як і її об’єм, росте. На ролик в TikTok людина витрачає 6 секунд свого часу, а івенту присвятить 8 годин.

Тут ви можете заперечити, що людина може свайпати стрічку TikTok і на івенті. І стає зрозумілим для чого потрібні всі ці режисери, сценаристи, продюсери, артисти, спікери…. Всі вони працюють на і для уваги глядача.

Доцільно згадати таке поняття як економіка уваги (Attention economy). Ця економіка сьогодні стала ключовим фактором в будь-якому постіндустріальному світі, адже часу у всіх рівно стільки скільки відведено добою, а от інформації, якою нас “заливають”, стало просто в геометричній прогресії більше. Суть в тому, що цінність уваги стає все більшою, і все складніше стає привертати увагу та утримувати її. Тож чим краще ми розуміємо задачу, тим ефективнішою буде робота маркетингового інструмента — івента.

То який же івент буде доцільний вашому бізнесу? Який івент стане ефективним та призведе до прибутку в тому чи іншому еквіваленті?

  • івент, у якому реальність співвідноситься із бажаннями;
  • івент, який знаходиться в системі задач у тому чи іншому напрямку;
  • івент, у якому ви ефективно використовуєте час гостя.

І, перефразовуючи класика скажу, — не бійтеся деталізовувати бріф.

Це пишний яр, а не сумне провалля.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео