03 Лис 2022, 13:17

Кроспостинг не працює: як українським брендам ефективно вести Twitter

Після повномасштабного вторгнення росії твіттер став майданчиком, де українці почали надзвичайно активно поширювати інформацію про події, що відбуваються, та намагатись донести їх до західної аудиторії. 

Паралельно з цим у соцмережу активно почали долучатися не лише користувачі, але й українські бренди. Твіттерські інфоприводи почали виходити за рамки соціальної мережі і вриватися в інформаційну бульбашку навіть тих людей, які не знайомі з #укртві. Наприклад, ситуативи про Ластівчине гніздо

або Щекавицю вийшли далеко за межі твіттеру та стали популярними серед українців.

Варто пам’ятати, що грамотне управління профілем бренду може подарувати не лише органічні медіазгадки, але й підвищити лояльність та наблизити користувачів до вас.

У час стрімкого росту популярності твіттеру в Україні брендам слід задуматися про те, що варто також подбати про свою присутність у цій соціальній мережі. Якщо ви не знаєте, з чого почати або як рухатись, спеціалісти агенції Perfect PR діляться кількома корисними порадами, як саме це зробити. 

Бути унікальними

«Чому б просто не скопіювати пости з інстаграму у твіттер? — можете запитати ви. Але все працює не зовсім так. Кроспостинговий підхід в #укртві не працює. Не те щоб він добре працював у зв’язці фейсбук-інстаграм, але копіювання дописів з екосистеми Мета у твіттер — це вкрай грубо і неетично щодо тві-ком’юніті. Головною відмінністю твіттеру від інших соцмереж є високий рівень згуртованості. Іншими словами, тут є сильне відчуття спільноти. І люди бачать, коли комунікаційники халявлять.

Як і в будь-якій справі, тут важлива увага. Причому вона має бути спрямована не лише до матеріалу, який ви публікуєте, але й до твіттерської спільноти. Тому радимо не копіпастити, а створювати унікальний контент саме для тві-ком’юніті. Старанно й без нав’язування.

Бути іронічними

Сарказм, чорний гумор, постіронія, метаіронія, самоіронія, іронія, меми — все це необхідне для того, щоб правильно вести твіттер для бренду. І так, людина, яка буде займатися цією соцмережею, повинна мати хороше почуття гумору. Треба відчути: де і як варто жартувати про себе, в якому контексті це буде доречно, наскільки це ненав’язливо та непромоційно. Це вимагає постійної залученості у процеси аналізу та оцінки діяльності інфополя. Пропустивши лише один день, можна вже не розуміти, чому всі пишуть про свинячі голови або чому Житомира не існує.

Бути ситуативними

Контент-план у твіттері не працює так, як ми звикли. Класичні щомісячні медіаплани з погодженнями, правками до дизайну/тексту/доречності не дадуть такого результату, який може дати один ситуативний твіт. І якщо користувач, гортаючи стрічку, бачить допис, суть якого резонує з тим, що він відчуває в цей момент і в цьому контексті, то ви отримаєте якісну взаємодію. Вона може проявитись через лайк, відповідь, ретвіт або цитований ретвіт. Проте за всім цим стоятиме прихильність користувача до вашого бренду та трішки любові.

Бути регулярними

Ця теза ріднить твіттер з іншими соцмережами. Як і в будь-якій соціальній мережі, і люди, й алгоритми вимагають регулярності. Саме вона дозволяє бренду закарбуватися у пам’яті людей та отримувати більш органічне охоплення. Все завдяки прихильності алгоритмів, які формують наші стрічки.

Проте головна умова успіху комунікації бренду у твіттері в Україні — завоювати серденька спільноти в #укртві. Для брендів це можливість бути поруч з людьми: говорити з ними, жартувати, підтримувати. А люди цінують близькість із брендом, взаємозв’язок та комунікацію, побудовану на довірі. Ось у цьому і є справжня важливість присутності у твіттері.

Для її побудови можна сміливо використовувати правила, зазначені вище. Свідомо чи ні, але їх вже застосовують найбільш популярні твіттер-акаунти українських компаній. Потрібно уважно слідкувати за тим, що відбувається у стрічці новин, і намагатися швидко реагувати. Радимо зрозуміти твіттерський гумор з його суперіроніями. Не забувайте сміятися над собою, це дуже важливо. Звісно, це не всі складові, які впливатимуть на успіх. Людський фактор, елемент вчасності, популярність бренду теж мають відчутний вплив на темпи росту показників. Поступовий розвиток акаунту у твіттері та регулярний постинг допоможуть отримати приємний для компанії результат — прихильність й увагу від аудиторії.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео